St anton, sällskap, boende, jobb osv osv.

Tamara

Ny medlem
Hej hopp!
Jag och min kusin tänkte dra till Anton i slutet av nov, han verkar nu lite osäker på om han vill åka.. Jag är grymt sugen och känner att jag behöver komma iväg. Någon som har lust att glida dit, söka jobb och hitta något skönt boende? Är inte speciellt kräsen!

Är en glad prick som älskar skön åkning, kalasande och träffa nya sköna människor!

Lägg till på msn, eller maila vid intresse!

/Tamara

Tja!
La in dig på msn. Du lyckades beskriva precis vad jag känner nu.
Skidåkning, kalas och nya människor. I like it!

/Fredrik

Någon som planerar att åka tidigare än 10:e november? Kommer nog vara där själv redan från 10:e och det är inte så mkt folk i byn då..

tjena.

Vi är två killar som är jävligt sugna på göra exakt samma sak som du/ni tänkt er dvs åka skidor, fest och träffa sköna människor och vi kan åka ner när som efter den 20:e november.

Har ni kommit någonstans när det gäller boende och liknande.

La till dig på msn så kan vi talas mer där.

Mvh

Karl Johan

hellbergarn sa:
Någon som planerar att åka tidigare än 10:e november? Kommer nog vara där själv redan från 10:e och det är inte så mkt folk i byn då..
Det kommer vara du och slasket ;) kring den 20e eller liknande kommer jag/vi dra ner :D

Jag kan tänka mig sticka ner runt den 20:e men vill inte dra ner själv. Någon som vill samåka och typ ta in på ett vandrarhem och söka boende7jobb därifrån? Har titta på boende över nätet men allt jag hittat är lite för dyrt.

/fredrik

Hej!
Jag och en kompis ska ner till St. Anton, vi kommer dit 30 nov men det är ju det där problemet med boende. Jag har hittat ett hus för tio pers från 30 nov och någon vecka framåt. Är någon intresserad?
Hör gärna av er! e_ylva@hotmail.com

/Ylva

Vi är ett gäng nu som drar ner 21 nov =). Är huset bara för en vecka? Förstod inte riktigt. Lät riktigt nice annars! La till dig på msn, lättare att prata där :)

Hur ser det egentligen ut med snön.
70 cm sägs ha kommit i "Alperna" för några dagar sedan, är det inte värt att åka ner redan nu, borde inte liftar, restauranger, hotell och dylikt ha öppnat?
Bästa jobben går först, är det inte så?

//Förstasäsongare

greggis88 sa:
Hur ser det egentligen ut med snön.
70 cm sägs ha kommit i "Alperna" för några dagar sedan, är det inte värt att åka ner redan nu, borde inte liftar, restauranger, hotell och dylikt ha öppnat?
Bästa jobben går först, är det inte så?

//Förstasäsongare
Både ja och nej. Många bra jobb går först, men absolut inte alla. Många utav er kommer säkert få svar som "kom tillbaka när säsongen kommit igång, nu finns det inga gäster". Många barer och restauranger som väntar med att anställa tills det verkligen behövs. Finns ju många som söker jobb så dom vet att det alltid finns folk.

Vi är två som ska ner med bil i slutet på nov. finns fortfarande två platser kvar om nån är sugen!

vi leftar också efter folk att dela säsongsboende med resten av säsongen, så hör av er om det finns något

Hallå!

Jag ska ner till St.Anton runt början på 7:e december, men funderar att åka i slutet på nov och om ni har platser kvar i bilen skulle det vara awesome! (riktat till LuddeV)

Ska ner och möta upp en polare och vi söker ju då också som alla andra sängonsboende, så vi är också lätt på att dela om några är sugna?

Kontakta mig om någon är sugen via mail: fotbollsmia_90@hotmail.com

Sjukt taggad på en grym första säsong man gör!

/ Mia

vi är 2 st som kommer ner den 15onde nov, någon som är där redan då som man kanske kan upptäcka anton tsm med? =)

härligt!! nej vi skippade det, verkade verkligen inge bra med kontraktet så vi tackade nej. fick ingen bra magkänsla av det. :)

Tillbaka
Topp