Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
St anton? Sierre Chevalier?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="LisaF" data-source="post: 53753" data-attributes="member: 35427"><p>Hejsan!</p><p>Har planerat in en säsong i St.Anton i vinter! Men tyvärr drog min kompis sig precis ur, men jag tänkte åka ner i alla fall. Dessvärre ser det inte så ljust ut på varken jobb- eller boende fronten. Någon som har plats över eller kan tipsa om jobb? Mycket barerfarenhet, men tar verkligen vilket jobb som helst!.. <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /></p><p>Funderar på att kanske sticka till Sierre Chevalier istället. Någon som har erfarenhet av en säsong därnere och kan hjälpa till med tips?!</p><p>Hör gärna av er! </p><p>Maila på lisa_falkman@hotmail.com eller slå en signal på 0704-384801</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="LisaF, post: 53753, member: 35427"] Hejsan! Har planerat in en säsong i St.Anton i vinter! Men tyvärr drog min kompis sig precis ur, men jag tänkte åka ner i alla fall. Dessvärre ser det inte så ljust ut på varken jobb- eller boende fronten. Någon som har plats över eller kan tipsa om jobb? Mycket barerfarenhet, men tar verkligen vilket jobb som helst!.. :) Funderar på att kanske sticka till Sierre Chevalier istället. Någon som har erfarenhet av en säsong därnere och kan hjälpa till med tips?! Hör gärna av er! Maila på lisa_falkman@hotmail.com eller slå en signal på 0704-384801 [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
St anton? Sierre Chevalier?
Tillbaka
Topp