St anton? Sierre Chevalier?

LisaF

Ny medlem
Hejsan!
Har planerat in en säsong i St.Anton i vinter! Men tyvärr drog min kompis sig precis ur, men jag tänkte åka ner i alla fall. Dessvärre ser det inte så ljust ut på varken jobb- eller boende fronten. Någon som har plats över eller kan tipsa om jobb? Mycket barerfarenhet, men tar verkligen vilket jobb som helst!.. :)
Funderar på att kanske sticka till Sierre Chevalier istället. Någon som har erfarenhet av en säsong därnere och kan hjälpa till med tips?!
Hör gärna av er!
Maila på lisa_falkman@hotmail.com eller slå en signal på 0704-384801

tja! heter malin å sitter i samma situation som du.. töntkompis som bangat ur! har inget boeende eller jobb.. men ska ner till alperna på ett eller annat vis! var spelar mig faktiskt inte så stor roll.. vill du kan vi kanske höras av å se om vi kan samköra boende etc..
skriv.. malin3332@hotmail.com
//malin

Det var bra i Serre förra året, så det kan vara dåligt i år, men säsongen har ju inte börjat än, så jag kan ha hur fel som helst. Jobb-fronten är jag nog inte den bäste på. Arbetade alldrig när jag var där. Engelska Crystal vet jag har en hel del verksamhet i Serre (http://www.crystalski.co.uk/). Övrigt så är stället helt ok. Jag trivdes när jag var där 2001.
Lycka till
Jesper

Tjena, jag har gjort 3 sæsoner i st. anton och jag ska gøra min fjærde.
Grejen ær det det mesta handlar om att våga chansa, har man boende før några dagar så brukar det alltid løsa sig.
Jobb ær ju helt klart lættast att søka i sjælv orten.
Samma ær det med boendet, och i anton så får du ofta mat och gratis boende med jobbet.
Jag drar nr till anton den 24de nov men jag har ju jobb.
Om du vill få ett ok jobb och boende i anton bør du ej åka ner efter den 25nov.
lycka till!/Jonas
Mera info? donpedro84@hotmail.com

Tillbaka
Topp