Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
St anton? Sierre Chevalier?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Jesper_Nilsson" data-source="post: 53755" data-attributes="member: 13290"><p>Det var bra i Serre förra året, så det kan vara dåligt i år, men säsongen har ju inte börjat än, så jag kan ha hur fel som helst. Jobb-fronten är jag nog inte den bäste på. Arbetade alldrig när jag var där. Engelska Crystal vet jag har en hel del verksamhet i Serre (<a href="http://www.crystalski.co.uk/" target="_blank">http://www.crystalski.co.uk/</a>). Övrigt så är stället helt ok. Jag trivdes när jag var där 2001.</p><p>Lycka till </p><p>Jesper</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Jesper_Nilsson, post: 53755, member: 13290"] Det var bra i Serre förra året, så det kan vara dåligt i år, men säsongen har ju inte börjat än, så jag kan ha hur fel som helst. Jobb-fronten är jag nog inte den bäste på. Arbetade alldrig när jag var där. Engelska Crystal vet jag har en hel del verksamhet i Serre ([URL]http://www.crystalski.co.uk/[/URL]). Övrigt så är stället helt ok. Jag trivdes när jag var där 2001. Lycka till Jesper [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
St anton? Sierre Chevalier?
Tillbaka
Topp