Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
sara dom som ska till st anton ska skriva sin msn här inte dom som vill dit ...................Saraherself sa:duvethonsaraaa@hotmail.com :D
ST.ANTON!! <3
Du kan söka runt på forumet, står HUR MYCKET SOM HELST om St Anton. Men som en liten sammanfattning kan man säga att om du åker ner i slutet av november/början-mitten av december så kommer du få jobb. Bostad ingår oftast i arbetet.Nybergh sa:tjo, funderar på att dra... lätt att få jobb? finns det någonstans att söka på internet eller så eller ska man åka ner och hoppas på det bästa? anja_gbg@hotmail.com![]()
TackDejvy sa:Du kan söka runt på forumet, står HUR MYCKET SOM HELST om St Anton. Men som en liten sammanfattning kan man säga att om du åker ner i slutet av november/början-mitten av december så kommer du få jobb. Bostad ingår oftast i arbetet.Nybergh sa:tjo, funderar på att dra... lätt att få jobb? finns det någonstans att söka på internet eller så eller ska man åka ner och hoppas på det bästa? anja_gbg@hotmail.com![]()
Jo, jag glider också ner själv utan några direkta planer men bara man är optimistisk så ordnar sig allt till slut!Nybergh sa:TackDejvy sa:Du kan söka runt på forumet, står HUR MYCKET SOM HELST om St Anton. Men som en liten sammanfattning kan man säga att om du åker ner i slutet av november/början-mitten av december så kommer du få jobb. Bostad ingår oftast i arbetet.Nybergh sa:tjo, funderar på att dra... lätt att få jobb? finns det någonstans att söka på internet eller så eller ska man åka ner och hoppas på det bästa? anja_gbg@hotmail.com![]()
Har kollat lite, skickade in mitt CV. Är väl inte så stor chans att man får just det men... Kanske drar ner då, lite tråkigt att åka själv om man inte får tag på något jobb bara. hehe
Okej najs najs.. jo fan det löser väl sig alltid )Dejvy sa:Jo, jag glider också ner själv utan några direkta planer men bara man är optimistisk så ordnar sig allt till slut!Nybergh sa:TackDejvy sa:Du kan söka runt på forumet, står HUR MYCKET SOM HELST om St Anton. Men som en liten sammanfattning kan man säga att om du åker ner i slutet av november/början-mitten av december så kommer du få jobb. Bostad ingår oftast i arbetet.Har kollat lite, skickade in mitt CV. Är väl inte så stor chans att man får just det men... Kanske drar ner då, lite tråkigt att åka själv om man inte får tag på något jobb bara. hehe
![]()
Hej!Flygring sa:richardflygringlarsson@hotmail.com
vi är två killar från göteborg som skall ner. Inget planerat än vare sig boende eller jobb så är öppna för allt....
Jag fick jobbet här i sverige och då fick man boende till, men jag kan höra av och kolla om de finns jobb eller boende..Natha sa:hej! har inte heller några större problem med att åka ensam men för tillfället har jag inget mer än en plan på att åka ner. Du har inga kontakter för jobb eller boende, email eller liknande?
See you / Natta
Okej det är er öl som vi kommer att åka och dricka upp sen då :Pe_gus sa:min är gustafsson-e {@} hotmail.com .
kommer att spendera säsongen där nere som destinationschef för Lion Alpin, så dom blåa jackorna kanske ni ser![]()
hehe ni kan ju försökaBaess sa:Okej det är er öl som vi kommer att åka och dricka upp sen då :P