Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
St Anton
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="J-Andersson" data-source="post: 58436" data-attributes="member: 34874"><p>Vi jobbar röven av oss nu så vi kan glida i 4 månader eller så länge pengarna räcker i alla fall.</p><p></p><p>vi håller på att leta boende för fullt men allt är svindyrt så vi kommer vänta lite men vi åker nog inte ner utan boende.</p><p></p><p>Har ordnat skjuts med två killar från Sthlm den 28 dec</p><p> du då har du boende? och när åker du ner? ska du jobba?</p><p></p><p>Jag var i St Moritz förra sesongen själv och det var ett helvete i början innan man lärde känna någon men nu "Känner" du ju oss så d e ju lungt vi duger i alla fall i krig.........</p><p></p><p>Johan....</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="J-Andersson, post: 58436, member: 34874"] Vi jobbar röven av oss nu så vi kan glida i 4 månader eller så länge pengarna räcker i alla fall. vi håller på att leta boende för fullt men allt är svindyrt så vi kommer vänta lite men vi åker nog inte ner utan boende. Har ordnat skjuts med två killar från Sthlm den 28 dec du då har du boende? och när åker du ner? ska du jobba? Jag var i St Moritz förra sesongen själv och det var ett helvete i början innan man lärde känna någon men nu "Känner" du ju oss så d e ju lungt vi duger i alla fall i krig......... Johan.... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
St Anton
Tillbaka
Topp