Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Tja!
Tänkte sticka ner nästa säsong.
Behöver tips, kontakter, länkar ALLT som kan förenkla.
Är det verkligen lugnt å sticka själv?
Verkar lite ensamt.
Är det bara å sticka, eller BÖR man förarbeta lite med jobb/boende motsv.?
tjenare vi ska ner jag och min polare olof så om du inte har fått kontakt med någon eller känner att du vill åka ihop med någon ring mig bara på 0735 824284 så ska vi se till att det inet blir hemlängtan neller allt annat som kommer där till
Vi jobbar röven av oss nu så vi kan glida i 4 månader eller så länge pengarna räcker i alla fall.
vi håller på att leta boende för fullt men allt är svindyrt så vi kommer vänta lite men vi åker nog inte ner utan boende.
Har ordnat skjuts med två killar från Sthlm den 28 dec
du då har du boende? och när åker du ner? ska du jobba?
Jag var i St Moritz förra sesongen själv och det var ett helvete i början innan man lärde känna någon men nu "Känner" du ju oss så d e ju lungt vi duger i alla fall i krig.........
ok... nej jag tänkte faktiskt köra en bartenderutbildning nästa höst och så se om det går å jobba som det..
så kan man ju pumpa puder på darna och jobba på kvällarna... =)
vet inte när jag ska ner..
har inte planerat ett jota...
men jag funderar starkt på att skaffa en volkabuss motsv. å så slänga in 1-2 madrasser elle nåt... bara att ha i början asså...