St:Anton

Jag hoppas inte det är för sent att ta sig till st anton, själv skall jag dit i slutet av november men har inte fixat boende eller jobb men sådana småsaker hoppas jag löser sig. kollade arb förmedlingen och det finns fortfarande endel jobb kvar.
hadet fredrik

jobb kan bli väldigt svårt, men om ni ringer varje dag till varje hotell och kollar anslagstavlan på mailbox och håller tummarna hårt för att en massa säsongare ska bryta benen så kan det gå.

boende i st anton är alltid svårt, men i Pettneu (5-6km utanför) kan ni nog hitta något, billigt dessutom( men lita inte på mig för jag vet inte säkert)

fick själv boende genom jobbet

Sådana småsaker löser sig alltid. Lite ströjobb går alltid att fixa, om man håller sig framme. Frågan är dock varför man ska jobba där nere? Verkar som ett förbannat slöseri med värdefull tid, tycker jag... Bättre i så fall att jobba hårt på hösten och på så sätt få ihop några extra slantar, mycket mer lönsamt än att ta något skitjobb där nere.... Och så kan man välja själv när man vill åka skidor eller sova eller gå ut och festa! Slutsats: bara nackdelar med att jobba i alperna, jobba hemma istället och koncetrera dig på att åka skidor ordentligt och ha grymt kul.

jobb kan du nog fixa men boende verkar va i absolut sista laget ...själv åker ja till St:Anton 22:e dec vilket ja tycker e sent :P
iof sig e mina polare där nere när ja kommer...lägehet mitt i byn =))))
..lycka till me allt...

Tillbaka
Topp