st.anton?

zandraa

Ny medlem
st.anton?
letar och letar efter ett boende i st.anton under vintern med det verkar ju inte finnas något kvar. är det någon som vet hur det är att bara åka ner dit och leta boende på plats? är det hyfsat lätt att få en sängplats eller två? eller borde man tänka om? tänkte åka ner i början på januari.
tacksam för alla svar och tips! =)

st.anton?
sluta vara så himla bitter! låt bli att svara om det är så illa.

jag ville bara ha lite nya fräsha svar =)

Senast ändrad:
st.anton?
zandraa sa:
sluta vara så himla bitter! låt bli att svara om det är så illa.

jag ville bara ha lite nya fräsha svar =)
Bitterhet är det enda som finns kvar på detta forum. Så nån tradition vill jag upprätthålla.

Du får bra mkt bättre svar via sökhjälpen än att ställa samma fråga som alla andra har ställt 7 gånger var.
Ska man svara en gång till får du bara bittra svar.

st.anton?
Jag var i anton förra vintern med både LEAF och LemmeL. Precis som LEAF säger, det löser sig på plats. Kommer du till byn någon gång mitt på dagen finns gott om tid att hitta ett rum. Kanske inte billigast möjligt, men en sängplats för natten. Sen har du hela dagen efter det på dig att leta boende.

Jag och LemmeL kom ner vid sju på kvällen. Det blev lite panikartat, men vi hittade ett rum i alla fall. Han är inte så bitter som han låter det verka. Han är egentligen lika mysig som en nalle, i alla fall om han är lite på sniskan.

st.anton?
Vild_Ranunkel sa:
Jag var i anton förra vintern med både LEAF och LemmeL. Precis som LEAF säger, det löser sig på plats. Kommer du till byn någon gång mitt på dagen finns gott om tid att hitta ett rum. Kanske inte billigast möjligt, men en sängplats för natten. Sen har du hela dagen efter det på dig att leta boende.

Jag och LemmeL kom ner vid sju på kvällen. Det blev lite panikartat, men vi hittade ett rum i alla fall. Han är inte så bitter som han låter det verka. Han är egentligen lika mysig som en nalle, i alla fall om han är lite på sniskan.
Jag ger mig, Vild har rätt.
Jag är bara lite full och extra bitter idag. Bara för att. Skiten löser sig när du väl står nere på dorfstrasse.

st.anton?
Hej Zandraa, allt löser sig nog när du kommer ner. jag ska jobba som bartender på krazy kanguruh så leta upp mig där om du kommer ner ensam o behöver en åk polare.ha det bra. mvh katta

st.anton?
Vild_Ranunkel sa:
Jag kommer ner i år, så vi lär väl springa på varandra på Funky Chicken om inte annat.
Ja, eftersom att man inte går till KK..
Men jag kommer nog inte mer än nån vecka eller 3 i år. jobb och vuxenlivet kallar. Fifan alltså.

För övrigt rekomenderar jag dig inte att jobba på KK. Det är nästan värre än skidskola..

Tillbaka
Topp