St Anton

Petra_W

Ny medlem
St Anton
Hej. Jag och två tjejer till ska ner till St Anton i vinter. Pga av mitt jobb kommer vi inte kunna åka ner förrän i mitten av januari, för jag är fast där till den 10 januari. Men sedan stannar vi resten av säsongen.
Ville bara säga att om det är någon som hittar en lägenhet för typ 8 pers och vill ha hjälp att fylla den så är vi väldigt intresserade.
Om någon får nys om en lägenhet eller dylikt så får ni gärna meddela oss.
Självklart tror jag inte att nu kommer nån fixa det här åt oss, men jag tänkte att det är lika bra att höra efter, ibland ska man ju ha lite tur också...
Tack för mig då.

//Petra (och Anna och Anna)

Förresten, om nån annan också är på väg ner då i mitten av januari har vi kanske nån plats över, jag håller på att försöka övertala Anna och Anna att vi ska köpa en bil som vi ska åka ner i. Och om jag lyckas, vilket jag tänker göra så har vi nog en eller två platser över och vi åker ju ända från Östersund så vi kan plocka upp nån på vägen.
Härå.

St Anton
Hallo!
Jag (Sakarias) och min kompis Gustav skall åka nu på fredag til St Anton. Vi skall ta något form av lastfartyg till Travemunde i tyskland sn skall vi lifta med lastbilar ner till St Anton. (båten kostar oss ungefär 100kr)
Så vi skall försöka fixa bostad och jobb redan nu, får vi inget nu så drar vi vidare, kanske till de översvämningsdrabbade områdena, där behövs det mycket folk och där får man lätt ett jobb nu. Sen så åker vi väll tebax till St Anton när det börjar dra i hop sig. Men vi hoppas ju att vi kan stanna i St Anton med engång.

Det jag skulle komma till var i alla fall att vi skall försöka få en lägenhet där det rymms fler än två. Vi är mycket trevliga och snälla pojkar från Partille utanför GBG. (grymt roliga)
Om nu utfallet blir så gynsamt som vi hoppas så är tre tjejer från nordpolen varmt välkomna att bilda familj med oss.

Men jag kommer att fortsätt att bevaka denna sida och skriva då och då om hur det går för oss. Så håll ett öga på sidan så hör jag mig om hur det hela utvecklar sig!

Ha det gött! Sacke!

St Anton
Hallå alla glada !

Jag och en kompis skall också ner till Anton men vi åker nog inte fören mitten slutet av november. Vi håller i dagarna på att försöka fixa jobb boende här hemifrån men det verkar inte vara helt lätt.
Någon som vet något ställe som kan tänkas behöva arbetskraft, säg bara till. Angående boende så verkar det rätt kört att få en "egen" lägenhet så det blir väl troligtvis att dela.
Någon som redan nu har en lägenhet att dela med sig av annars får vi ta det senare.
synes där nere
Rasmus

St Anton
Hej Petra!

Jag heter Kajsa och jag o en kompis ska ner till St anton ungefär när ni ska dit....kanske lite tidigare. Tycker att det låter jätteintressant att ordna nåt boende ihop. Vi har redan tittat runt lite och vet kanske ett par lägenheter vi skulle kunna titta närmare på.

SKulle vara jätteroligt om du och dina vänner var intresserade. Tror nämligen av vad jag har kollat upp att det blir både mycket enklare och billigare att bo flera. Nästan omöjligt att hitta nåt annat.

Hör jättegärna av dig på min mail så snart som möjligt om du tycker att det låter intressant. Skulle va kul.....

Hörs kanske då.....

// Kajsa. kajsa_kavat82@hotmail.com

St Anton
Hejsan!!!

Jag heter Richard och ska tillsammans med mina två fränder Micke och Pelle åka till Stanton i slutet av November. Vi har prel. bokat en lägenhet för 6-8 pers och behöver alltså ytterligare 3-5 pers för att fylla den. Tre dubbelrum + vardagsrum och kök. Den ligger 15 min gångväg från centrum.

Låter intressant??

Hör gärna av dig på e-mail rilla0039@hotmail.com

St Anton
Tja....Det låter as kul att ni har fixat lägenhet...Åker ni bräda eller e ni skid pojkar.....Skriv gärna et mail till mig och berätta lite mer om stället och hur ni tänkte ta er ner....Själv åker ja bräda,men ja måste fixa en ny...Ja har aldrig varit i Österike,men vill väldigt gärna ha det på min merit lista...En polare var där i fjol....

mitt mail är catzo01@hotmail.com

Jag heter oxå Rickard....snyggt namn..
Tack på förhand!

Tillbaka
Topp