St Johann?

paulFrank

Ny medlem
St Johann?
Hejsan.

Jag och min polare ska för första gången sticka iväg på egen hand. Vi valde St Johann, dels för att vi hittade ett billigt helpenisons hotell där men också för att det är en del av ett stort skidsystem. Amadé Skiwelt. Eftersom liftsystemet är så stort undrar jag om det är någon som har varit i dessa krokar tidigare och som skulle kunna tipsa om någon skön backe eller härlig offpist? Finns det någon park i närheten osv.

Tack på förhand

//Gustav
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp