Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Stairmaster vs. Agent
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Jeenyus" data-source="post: 268339" data-attributes="member: 36269"><p>hejsan SLIMMY SLIM SLIMMERN SLIMMAMAMAMA SHADY!</p><p></p><p>körde rome agent förra säsongen, mycket skön bräda. tydligen gjord för åkare som åker + 100 dagar per säsong så det ska vara kvalitet menar rome. dock är inte fallet så vad jag har upplevt, min bräda sprack lite här o var och jag vet många andra som hängde i whistler förra året som körde romebrädor o flera av oss hade samma problem. förhoppningsvis har rome ändrat på det till i år och gjort bättre fäste i kanterna runt boarden så man slipper en 15 cm stor flis bara sådär.</p><p>men om man nu bortser från det så är det en tuff och skön board, varken styv eller mjuk board, jävligt kul allaround.</p><p></p><p>kör på stairmastern denna säsongen o jag kan ju säga att den är betydlig mycket lättare att jibba runt med än vad romebrädan är. men stairmastern är av en helt annan prisklass och den har inte nåt särskilt bra belag och inte heller så bra respons som agenten har. den ämnar sig heller inte riktigt för stora hopp om du åker väldigt mycket pga att ja, du betlar inte för en bräda med bra konstruktion dvs att den kan nog troligtvis knäckas eller skadas mycket lättare än vad agenten kan. men den e väldigt kul tycker jag. so far so good och den e roligare än agenten hittills iaf. kanske för att jag mest lekåker också så passar den mig bättre.</p><p></p><p>va ska du mest åka? stora hopp eller rails o boxar?</p><p></p><p>stairmastern e mjukare, mycket mjukare.</p><p></p><p>ska du ha nåt mellanting så satsa på rome artifact eller stairmaster extreme.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Jeenyus, post: 268339, member: 36269"] hejsan SLIMMY SLIM SLIMMERN SLIMMAMAMAMA SHADY! körde rome agent förra säsongen, mycket skön bräda. tydligen gjord för åkare som åker + 100 dagar per säsong så det ska vara kvalitet menar rome. dock är inte fallet så vad jag har upplevt, min bräda sprack lite här o var och jag vet många andra som hängde i whistler förra året som körde romebrädor o flera av oss hade samma problem. förhoppningsvis har rome ändrat på det till i år och gjort bättre fäste i kanterna runt boarden så man slipper en 15 cm stor flis bara sådär. men om man nu bortser från det så är det en tuff och skön board, varken styv eller mjuk board, jävligt kul allaround. kör på stairmastern denna säsongen o jag kan ju säga att den är betydlig mycket lättare att jibba runt med än vad romebrädan är. men stairmastern är av en helt annan prisklass och den har inte nåt särskilt bra belag och inte heller så bra respons som agenten har. den ämnar sig heller inte riktigt för stora hopp om du åker väldigt mycket pga att ja, du betlar inte för en bräda med bra konstruktion dvs att den kan nog troligtvis knäckas eller skadas mycket lättare än vad agenten kan. men den e väldigt kul tycker jag. so far so good och den e roligare än agenten hittills iaf. kanske för att jag mest lekåker också så passar den mig bättre. va ska du mest åka? stora hopp eller rails o boxar? stairmastern e mjukare, mycket mjukare. ska du ha nåt mellanting så satsa på rome artifact eller stairmaster extreme. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Stairmaster vs. Agent
Tillbaka
Topp