stanton 2010/2011

nellaaa

Ny medlem
stanton 2010/2011
TJA! är i stanton och ska spendera säsongen här! undrar om det är någon som är sugen på att dela boende:)? Kom hit igår och det är ganska svårt att hitta boende om man är själv, för det är ganska dyrt!!!
Så hör av dig om du är sugen på att dela boende! Antingen här eller på mejlen:nellasamuelsson@hotmail.com

Är en tjej på 19 år som älskar att åka skidor och festa!!!:)

/ Nella

stanton 2010/2011
Hej! :) Är du redan nere? Har du hittat jobb osv? Jag kom hem ifrån BG igår men tänkte åka ner redan under veckan, i helgen möjligen. Hur ser det ut med jobb där nere? :) Vart ligger lägenheten osv?
19 bast jag också, lever för skidor och fest!
/Karin

stanton 2010/2011
Hej tjejer! Jag kan inte komma ner förrän i början av januari för är fast i Florida tills julafton och måste (förstås) hem till Sverige en sväng innan jag åker ner... Har heller varken jobb, boende eller sällskap.

Har inte åkt jättemycket men är taggad på att göra det den här säsongen! Festa, det kan jag däremot! ;)

Hör av er om ni hittar nått eller har några tips! :)

Har ni kollat in http://jobroom.ams.or.at/jobsuche/FreieSuche.jsp ? Där kan ni söka jobb. Om ni går in på 6580 St Anton am Arlberg och letar så är det MASSA hotell som vill ha personal, då ingår både mat och boende + lön :) Kan ju vara värt att kolla in!

Adda mig på skype eller facebook (Alice Krön) om ni vill höras vidare!

stanton 2010/2011
Hej.
Vi är två killar från Gävle 20 och 22 som tänkte åka ner direkt efter nyår men helt utan plan varken boende, jobb eller kontakt med någon i stanton.

Vore grymt att dela boende eller ha någonstans att sova några dagar innan vi hittar något eget.

Vi tar en bil ner så spelar ingen roll om boendet blir i pettneu eller liknande. Finns även en plats i bilen kvar, två platser om man orkar sitta trångt.

hör av dig om de låter som något intressant.
p.grundberg@hotmail.com
/ Pelle

stanton 2010/2011
Hej!
Jag är också riktigt sugen på att dra till St anton, men kan inte komma ner förrän i slutet av januari. Har inte heller något jobb eller boende, men det ska väl gå att fixa! Någon som vet ngt bra billigt hostel som man kan bo på dom första dagarna? Och jag e inte svår om det är någon som vill hitta ett boende tillsammans, det är väldigt dyrt om an ska bo själv har jag hört! Gillar också att festa och träffa nya människor :)

So long
/ Michelle

stanton 2010/2011
Hej jag är 19 år och tänkte åka ner till St Anton i helgen och har sen planerat att stanna säsongen, någon som vet något boende eller någon som jag kan bo hos antingen några dagar eller hela säsongen?
All hjälp uppskattas!! =)

/Lovisa

Tillbaka
Topp