Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Status Chamonix 2020
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="chrillelille" data-source="post: 1192885" data-attributes="member: 149275"><p>Jag, min fru och vår ettåring körde två månader i Chamonix i jan-feb i år och siktar på att göra detsamma nästa år. Det enda som störde mig något var liftarna då Plan Praz och Flegere ofta antingen stod still eller hade långa köer (speciellt Flegere). Dessutom var ju Grand Montets-kabinen nerbrunnen.</p><p></p><p>Någon som vet status på liftarna nästa säsong? </p><p></p><p>Hört att de ska byta ut Flegere mot en gondol, har det hänt?</p><p></p><p>Har de fixat plan praz så den inte står lika ofta?</p><p></p><p>Någon annan uppdatering? (Grand Montets har jag ingen förhoppning att de ska ha hunnit bygga upp)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="chrillelille, post: 1192885, member: 149275"] Jag, min fru och vår ettåring körde två månader i Chamonix i jan-feb i år och siktar på att göra detsamma nästa år. Det enda som störde mig något var liftarna då Plan Praz och Flegere ofta antingen stod still eller hade långa köer (speciellt Flegere). Dessutom var ju Grand Montets-kabinen nerbrunnen. Någon som vet status på liftarna nästa säsong? Hört att de ska byta ut Flegere mot en gondol, har det hänt? Har de fixat plan praz så den inte står lika ofta? Någon annan uppdatering? (Grand Montets har jag ingen förhoppning att de ska ha hunnit bygga upp) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Status Chamonix 2020
Tillbaka
Topp