D
Deleted member 67895
Guest
Stav längd
Hej jag undrar hur långa stavar man ska ha om man jibbar runt mkt och hoppar ganska mkt. någon som vet?
Tack på förhand!
Tack på förhand!
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Dra bort 30 centimeter? Det är väl bättre att ha kortare stavar men så kort? Dra bort 15-20 cm hade varit mer rimligt kanske...MstadiG sa:Nej du ska absolut ha kortare. använd den där formeln och dra bort 30 cm
Kan kanske kännas mer klumpigt, som att de är ivägen... (Tyvärr vet jag inte för jag hoppar inte så mycket, bara med vanlig carvingutrustning på små gupp som är ivägen...) Men du ska ju kunna köra transportsträckor utan att få ont i ryggen.Tallismanen sa:Okej. ja det är sant. men jag får känna efter lite. men blir det svårare och hoppa om man har lite längre stavar?
men shiiiet e det inte bara att gå till närmaste sport/skidaffär och fråga om hjälp??? eller nåt sånt... vafan ska man ha kortare stavar för bara för att man "jibbar" och nördar...Tallismanen sa:Hej jag undrar hur långa stavar man ska ha om man jibbar runt mkt och hoppar ganska mkt. någon som vet?
Tack på förhand!
sry såg inte hur gammal den var... akolpatrick som drog uppTallismanen sa:Varför ta upp en tråd som är två år gammal?! :S