Steepstore railjam i Östersuund

• Trådstartare Trådstartare a_ahlnas
  • Start datum Start datum
ja mena det frejj! ja hinner nog inte åka plus att ett rakt räcke e för avancerat för mig;) me nill be ther for the sausage

Resultat:
best overall:
1. Niklas (nånting)
2. Frej jönsson och Filip nånting nånting

best trick:
1, niklas (450 upp, 450 blindside off på boxen, lr 270 sw up 270 off ryktades de om också)
2a Filip (450 upp 270 of) Frej(270 sw up 270 of lr nåt sånt)

Best press
1. Frej jönsson
2. Max hemingssåån.

best publik
August Ahlnäs ( sw 450 till 7 sw upp till 3 korvar och ingen dricka och frysa om tårna av.

näe han vann typ en dragon hood (best over all) och ett par DX (best trick)

a_ahlnas sa:
han piskade ganska bra, jag gillade btw hans tack tal
haha, han fick gå upp för bäst trick å sen när han skulle gå ner sa krille " nej stanna här" å då sa niklas "men ja har inte gjort nån press(asså de va prisutdelning på bäst press efter) hahah sen va tack talet inte heller de bästa typ: "ja tackar mina kompisar å en annan kompis som ja får bo hos i natt"

JagGillarSkidor sa:
haha, han fick gå upp för bäst trick å sen när han skulle gå ner sa krille " nej stanna här" å då sa niklas "men ja har inte gjort nån press(asså de va prisutdelning på bäst press efter) hahah sen va tack talet inte heller de bästa typ: "ja tackar mina kompisar å en annan kompis som ja får bo hos i natt"
Han kanske blev nervös:P de e inte så lätt o hålla tacktal o improvisera.. eller har du hållit många:P?

tss.. jag hade ägt om ja hade med mig skidor de hade blivit press av sig sj när jag hållt på o glida av,

Limp sa:
JagGillarSkidor sa:
Han kanske blev nervös:P de e inte så lätt o hålla tacktal o improvisera.. eller har du hållit många:P?
nääe, men de lät iaf kul

ska ni gagga om denhär jävla tävlingen får ni fan langa film oxå..

jaa SIMON vafan håller adam på med? han får redigera ihop lite med doh åkarna.. inte allt men dom sämmre klippen,
alwayscr... vi har inte på 450 up ner ut in back fram filmade bara do'h:arna inprincip

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp