Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
StepOns/Ins - Statusuppdatering
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="unsuspected" data-source="post: 1223575" data-attributes="member: 140003"><p>Har också för mig att Shimano petar med sina fingrar i Klicker...</p><p></p><p>Var köper jag aktier i StepOn och Klicker endast? </p><p>Du har haft helt rätt och det kommer nog att explodera inom de närmsta 5åren, speciellt om de kan enas om ett system och göra det tillgängligt där det behövs mest. </p><p>Tänk att kunna hyra såna bindningar som nybörjare eller sällan åkare. Det måste kännas magiskt att slippa hålla på med spännen och skit samt att inte behöva sätta sig och bli blöt medan dina medåkare på skidor måste vänta.</p><p></p><p>Förhoppningsvis lockar det till sig skidåkare och andra pga lätthet(lathet) och att sporten kan växa lite.</p><p></p><p>Hade köpt direkt StepOns till min sambo om Burton hade haft en herrboot(bredare läst än i dam) i storlek 38 som de har i vanliga boots.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="unsuspected, post: 1223575, member: 140003"] Har också för mig att Shimano petar med sina fingrar i Klicker... Var köper jag aktier i StepOn och Klicker endast? Du har haft helt rätt och det kommer nog att explodera inom de närmsta 5åren, speciellt om de kan enas om ett system och göra det tillgängligt där det behövs mest. Tänk att kunna hyra såna bindningar som nybörjare eller sällan åkare. Det måste kännas magiskt att slippa hålla på med spännen och skit samt att inte behöva sätta sig och bli blöt medan dina medåkare på skidor måste vänta. Förhoppningsvis lockar det till sig skidåkare och andra pga lätthet(lathet) och att sporten kan växa lite. Hade köpt direkt StepOns till min sambo om Burton hade haft en herrboot(bredare läst än i dam) i storlek 38 som de har i vanliga boots. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
StepOns/Ins - Statusuppdatering
Tillbaka
Topp