Steve stepps tröjja // jacka i final hood edit

Railson

Medlem
Tjaa. äre nån som vet vad de är för märke eller vars man kan köpa tröjjan/jackan som steve stepp har i Final hood edit. Asså den dära newschoolers filmen. Å inte Burton jackan utan den dära svarta me massa vita grejjer på.

Railson sa:
http://files.filefront.com/FinalHoodEditmov/;8090050;;/fileinfo.html såjaa :PP
hands del börjar typ efter 5,30 min å han har tröjan i dom 3 första klippen
det är ju bara klipp från nåt rollspel med dålig grafik på previewgrejen och så är det make it rain med fat joe och lil weezy

edit: haha nu funkade det andra gången jag kollade

Senast ändrad:
HAHAHAHAHA "make it rain me fat joe och lil weezy" !?! han heter väll ändå lil wayne

lahhTi sa:
HAHAHAHAHA "make it rain me fat joe och lil weezy" !?! han heter väll ändå lil wayne
mm o kallas lil weezy smartass, men det är ju ganska coolt o håna folk för man själv inte kan nåt

Senast ändrad:
haha, vad absolut inte meningen att håna men hade aldrig hört de förut haha sså =D=D

edit: tyckte bara de lät förjävla löjligt haha!

Senast ändrad:
3696.jpg

typ en sån ? finns på shelta

ser ut som samma stil som crooks & castles brukar köra på, kolla på caliroots.com (sthlm) eller shelta.se om du bor i gbg

glindstrom sa:
Railson sa:
ahh okeejsoofft:D får gglida dit å kolla (=
ahh gör det men ta med en bild, för jag kommer inte ihåg vad tröjan heter, så du bör nog ha bild så kan dom säga direkt!
du kanske kommer behöva å gå fram å fråga vid disken, för de va ja tvungen, för dom va slutsålda i själva affären, men dom har bakom disken,. så gå å fråga vid kassan om du inte hittar i affären,. sjukt snygga,. dom kostade 699:-

Ohm1e sa:
glindstrom sa:
Railson sa:
ahh okeejsoofft:D får gglida dit å kolla (=
ahh gör det men ta med en bild, för jag kommer inte ihåg vad tröjan heter, så du bör nog ha bild så kan dom säga direkt!
du kanske kommer behöva å gå fram å fråga vid disken, för de va ja tvungen, för dom va slutsålda i själva affären, men dom har bakom disken,. så gå å fråga vid kassan om du inte hittar i affären,. sjukt snygga,. dom kostade 699:-
word ^^

Tillbaka
Topp