stickad mössa

• Trådstartare Trådstartare Tom
  • Start datum Start datum
T

Tom

Guest
stickad mössa
nu har jag gått igenom alla sportshoppar i hela sälen och alla andra jag sett . utan att hitta en sån där stickad mössa med öronlappar och flätor. nån som vaet vart man kan få tag på en?? kanske någon internet sida??

stickad mössa
varför ska alla ha inkaluva helt plötsligt? är det för att en viss Jon Olsson vann xgames iförd en sådan, själv tycker jag dom e rätt fula, jag förknippar dom mest med wannabe-kids i bräcke som posar bredvid hoppen med deras nya oakleygoggels och Madtrix-lagg dom fick i julklapp, men som i själva verket knappt sätter några trick överhuvudtaget.
Nä jag tycker man ska köra sin egen stil, kör med hjälm, det är ju mycket smartare, men gör inte som alla andra. Kolla in Glen Plake, han hänger i parken med sin tuppkam och overall och slänger trippelduffys där andra fallskärmsbyxposers jibbar! Ascoolt!
That´s it//jacob

stickad mössa
om du nu vill ha en sån där falsk å ful inkaluva, så kan du hitta sånna nästan i vilken affär som helst, lr kolla i nån secondhandaffär lr i så kanske ru hittar en liknade inkaluva som alla typ hade på sej i sandlådan på 80-talet....
om man nu ska ha inkaluva så äre bara att fara till anderna å köpa en äkta inkaluva...mkt bättre än nån masstillverkad kopia...

stickad mössa
men vad man än ska ha så måste man ju härma någon?? för man är ju inte så ofta först att använda något... sen är det ju skälvklart att man åker i hjälm!! jag hade inte tänkt använda mössan n"är jag åker skidor... tack för tipsen.. jag tror jag ska åka till anderna.. och köpa in orginalet=) ...... //tom

stickad mössa
Virka en själv är nog det bästa. Tar inte någe lång tid heller. Gjorde en mössa på 2 lexioner aka 2 tim maximus.

stickad mössa
Oak sa:
haha jeppenator är Mr. Dressman -;D
Till Tom: Hittar du inte det du vill ha så virka ihop en egen...

Peace
haha , jag hoppas att han har hittat nån mössa nu, blir så kallt om han har varit 6 vintrar utan :)

EDIT: oj fan hur kom jag in på den här tråden? sorry för att jag drog upp den

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp