Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
en Freeride sticker får du när du köper grejor från freeride(iaf töjor), o det gäller de andra märkerna också (om du köper ett par oakley googles så får du också troligtvis en oakley sticker osv)...
det finns schyssta stickers på core, one off o troligtvis på we!
annars e de bara köpa en sticker sats från clas ohlson, kostar 20kr för typ 5 papper, sen e de bara printa ut klistra ihop o börja sticka! :]
Det fanns ett inlägg här för typ ett halvår sen där det var någon som vill sälja klistermärken, jag tror att han sålde bannan kartonger också. Han hade bra priser tror jag. Öh typ eller nåt kanske.
finns stickers att beställa på www.oakley.com och det finns på WE i STHLM har jag sett oxå, men jag tror inte man kan beställa från deras hemsida...håll till godo!
Om det är någon som är sugen på stickers så släng iväg ett mail till mig så fixar vi stickers till er. Har inte hur många som helst men det finns en del sådant som ligger och "skräpar" på kontoret här i Åre. Inte bara ROCsport.com stickers utan massa annat också.