Stighudar till K2 Obshed

Pave2841

Ny medlem
Stighudar till K2 Obshed
Jag har ett par K2 obshed år 11. Vad skall jag ha för hudar på den skidan. Sitter en baron bindning på den. Så det handlar inte om några monster långa turer jag skall göra

//D

Stighudar till K2 Obshed
Med tanke på att det är en utgående modell, kolla upp om det finns K2-hudar att få tag på billigt nånstans!

Går inte det så finns de vanliga, G3, BD, Pomoca, etc etc...

Senast ändrad:
Stighudar till K2 Obshed
Jag kör på K2 s egna hudar på mina obsethed och är supernöjd! Sjukt smidigt system för att fästa hudarna i fram och bakkant..
Fick inte tag på Obsethed hudar så beställde hellbent hudar och skar ner dom så dom passade.
Jag rekomenderar K2!

Stighudar till K2 Obshed
K2 hudar måste ha hål för att fästas.. kanske du kommer köpa skidor från något annat märke någon gång, då får du inte på hudarna. Jag tycker det är bättre att köpa et par G3 eller BlackDiamond hudar, så kan du använda dom på andra skidor också utan att du behöver göra hål i skidorna.

Stighudar till K2 Obshed
Slogen sa:
K2 hudar måste ha hål för att fästas.. kanske du kommer köpa skidor från något annat märke någon gång, då får du inte på hudarna. Jag tycker det är bättre att köpa et par G3 eller BlackDiamond hudar, så kan du använda dom på andra skidor också utan att du behöver göra hål i skidorna.
Förutsätter ju dock att han köper skidor som är smalare om man inte vill ha en hud med taskig passform.

Tillbaka
Topp