Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Bilkollektivet
Stockholm - Åre (åka med)
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="coffelinho" data-source="post: 1036014" data-attributes="member: 130938"><p>Vill åka: Sthlm - Åre. </p><p>Tidigast: 16:00, Fredag den 28e. </p><p>Senast: Så att man är uppe någon gång på Lördag kväll.</p><p></p><p>* Kan köra jätte stabilt och säkert, eller bara sitta bredvid och dra ordvitsar (har en del hip-hoprelaterade på lager just nu).</p><p>* Kan även betala bensin.</p><p>* Kan gärna åka med tillbaka (dock inte senare än Fredag den 7e).</p><p></p><p>Hola: 0706813388</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="coffelinho, post: 1036014, member: 130938"] Vill åka: Sthlm - Åre. Tidigast: 16:00, Fredag den 28e. Senast: Så att man är uppe någon gång på Lördag kväll. * Kan köra jätte stabilt och säkert, eller bara sitta bredvid och dra ordvitsar (har en del hip-hoprelaterade på lager just nu). * Kan även betala bensin. * Kan gärna åka med tillbaka (dock inte senare än Fredag den 7e). Hola: 0706813388 [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Bilkollektivet
Stockholm - Åre (åka med)
Tillbaka
Topp