Stockholmsbackar

racerboy

Medlem
Stockholmsbackar
Jag undrar om det är någon som vet om Hammarbybacken har öppnat? Min andra fråga är om det finns några vettiga hopp i Flottsbro, Väsjöbacken eller Hammarbybacken än?

Tacksam för svar.

Stockholmsbackar
nej, Hammarby har inte öppnat. Flottsbro har ett hopp men det är sådär och Väsjöbacken har två st boxar en rainbow och en up flat down. Men dock inga hopp....

Stockholmsbackar
Tack för ditt svar. Då får man väl nöja sig med att slipa åkteknik i väsjöbacken. Kanske ska testa att raila verkar dock vara lite knepigt med telis utrustning..

Stockholmsbackar
flottsbro börjar få igång hoppen. många barn ( som jag t.ex. ) bygger där lite då å då.
det finns ju 1 rail där oxå :) så fort att det börjar snö så kmr det..

Stockholmsbackar
Yeeah, vad är det han åker på? Kanske är nått för oss söder om polcirkeln att införskaffa med tanke på att det aldrig ser ut att bli någon riktig vinter. :P

Stockholmsbackar
slipa åkteknik i väsjöbacken är väl inget jag varmt kan rekommendera eftersom själva ordet SNÖ i väsjöbacken inte riktigt existerar...

Stockholmsbackar
stfu va i väsjö idag o slipade railteknik.. inge fel alls så länge man rör sig i parken.. boxarna är mycket fina när dom är nyvaxade :)

Stockholmsbackar
Flottsbro har ingenting och dom kommer att stänga den här veckan. Det går ju att åka innan dom stänger men det är inte bra.

Peace..

Stockholmsbackar
M W>> kallas grass ski tror jag. Och det är inget man röker... Men det kanske behövs en fet pinne för att ge sig ner med det fighting facet! Verkar vara lite av nationalsport (nåja..) i Iran. Kanske kunde vara nåt för oss svenskar söder om Dalälven? Ska till Iran på lördag för ett par veckor i det berömda pudret. Tyvärr fel årstid för att få skåda dessa coola killar :)

Tillbaka
Topp