Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Indeed! Stöckli byggs i en liten schweizisk fabrik av gamla schweiziska farbröder. Dessa farbröder har arbetat med det här i 300 år, röker pipa, har tomteskägg och bär läderförkläde. (typ)Mountain_Man sa:Stöckli är skidor av absolut högsta kvalitet från Schweiz. Inte det mest innovativa märket men bygget är det inget fel på!
/MM
Indeed!!! :D (Fast hybriderna är inte dyrare än någon annan "vanlig" planka.)GOS sa:Vart man kan köpa Stöckli kan jag inte riktigt svara på. Men om jag hade dom pengarna så skulle jag nog faktiskt köpa typ ett par DPS istället, eller kanske två par Atomic..
Jag fattar inte riktigt om du tycker 3 500 kronor är för mycket eller för lite för att "skicka efter". Är du medveten om att Stöckli inte bara ligger i premiumklass när det gäller kvalitet utan även i pris! Dvs. bland de dyraste skidorna du hittar i en svensk butik!magganmaggot sa:På blocket finns de skidorna jag letar efter dock orkar jag inte skicka efter när det handlar om 3500 kr, men i alla fall kan jag njuta så länge jag är i Schweiz och har mina skidor:D
Har tänk på det, men då måste jag ta dem på planet hem osv.Pipeisland sa:Köp loss dom där du åker på?
Jag menar att om någonting skulle misslyckas så är det 3500kr vilket är ganska mycket pengar att förlora.Mountain_Man sa:Jag fattar inte riktigt om du tycker 3 500 kronor är för mycket eller för lite för att "skicka efter". Är du medveten om att Stöckli inte bara ligger i premiumklass när det gäller kvalitet utan även i pris! Dvs. bland de dyraste skidorna du hittar i en svensk butik!
/MM