Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Stöckli stormrider 115
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Lenz" data-source="post: 1062322" data-attributes="member: 148784"><p>Tack för infon. Jag kommer nog köpa dom via nätet. Ganska svårt att få tag i sverige. Jag känner att jag behöver en stabil skida då jag ska köra telis på dom. Jag kör i dag k2 hardside, funkar jättebra i pisten och när det blir lite uppåkt. Men i Whistler i vintras när det dumpade så kändes hardside som tändstickor. Söker en puder dödare för sk japanskt före. Tror att stormrider kommer bli grym.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Lenz, post: 1062322, member: 148784"] Tack för infon. Jag kommer nog köpa dom via nätet. Ganska svårt att få tag i sverige. Jag känner att jag behöver en stabil skida då jag ska köra telis på dom. Jag kör i dag k2 hardside, funkar jättebra i pisten och när det blir lite uppåkt. Men i Whistler i vintras när det dumpade så kändes hardside som tändstickor. Söker en puder dödare för sk japanskt före. Tror att stormrider kommer bli grym. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Stöckli stormrider 115
Tillbaka
Topp