stomp pad,fångrem,väska

tshirt

Ny medlem
stomp pad,fångrem,väska
Hej
Har precis köpt mitt första snowboard paket. Är tre saker jag saknar fångrem,stomp pad, väska/fodral. Vad skall man ha för grejjer ?

// T-Shirt

stomp pad,fångrem,väska
fångrem-billigast möjligt
stomp pad-överskattat (tryck bara foten bak mot bakre bindningen d e gratis)
vaska/fodral-dakine gör goodshit

Senast ändrad:
stomp pad,fångrem,väska
Stomp pad är överreklamerat har aldrig använt en någon under mina 7 år på brädan. Gör som krylonis sa, tryck bara bak foten mot bindningen.

Ps. de brukar följa med en stomp pad när man köper bindningarna. Dock tycker jag dom alla är fula.ds

stomp pad,fångrem,väska
Tack för snabba svar. Köper nog något i backen lutar det åt. Allt är ju helt utplockat i affären verkar som om vår grejjerna skall in i sportbutikerna nu. De gånger jag har hyrt bräda så tycker jag stompen är bra när man skall skrapa av stövlarna ifrån snö.
// T-Shirt

stomp pad,fångrem,väska
..

stomp pad kan du göra själv... annars så köper du nått på stadium eller nått..

väska.. köp en billig jävel på din lokala butik.. samma med fångrem..

köp det billigaste... typ på Intersport.. Team Sportia.. eller dyl..

behöver verkligen inte ha dyra saker av de du räknade upp/behövde..

/Pinn

stomp pad,fångrem,väska
hejSverigeTomtenjonuärdetjusåhärattjagintegillarattintekunnaläsadetjagskriverpågrundavlitedåligtljushärhemmaframfördatornellerkanskelitesämresynpåäldredarvadvetjag

jagdiggarentersåhimlamycketattjagharutvecklatettslagsenter-beroende

/Pinn

stomp pad,fångrem,väska
fångrem är sjukt överskattat och det behövs endast om du hade tänkt o spänna av dig brädan och gå med den hasandes efter dig.. (varför skulle du vilja det)

om du spänner av dig brädan helt och hållet vill du förmodligen ta av fångremmen med, och då gör den inte så mkt nytta,,...

Senast ändrad:
stomp pad,fångrem,väska
köp typ intersport eller stadiums egna väskor. finfina. fångrem räcker det med de billigaste ( väldigt onödig grej för pist- & parkåkare, men men...) stomp pad behöver du ingen

stomp pad,fångrem,väska
en sån där liten plast/gummiskitplatta som du klistrar fast på brädan å ställer foten på i liften för att inte halka på brädan

stomp pad,fångrem,väska
SmoofProductions sa:
fångrem är sjukt överskattat och det behövs endast om du hade tänkt o spänna av dig brädan och gå med den hasandes efter dig.. (varför skulle du vilja det)

om du spänner av dig brädan helt och hållet vill du förmodligen ta av fångremmen med, och då gör den inte så mkt nytta,,...
Behövs inte endast när man ska ta av sig brädan, ett bra exempel är en slam i the boned age.

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp