Stoppa Fra Lagen !

Stoppa Fra Lagen !
vad fan ska dom med det till? okey om dom kan kolla upp misstänkta... men att få tillgång till allt utan att ens vara misstänkt.. nej förfasen dethär blir ju inte bra?

Stoppa Fra Lagen !
mm det är lite dåligt och verkar ju som att det kommer gå igenom nu.
Dock lär det ju inte vara länge om det går igenom, då största delen av befolkningen knappast vill ha det så lär det ju bli något slags uppror som får väck skiten.

Man undrar ju lite vad för ord deras system ska söka efter, var ju tydligen hemligstämplade saker så är väl något större än rån, knark och mord dom vill förhindra med det där.

Ja, hur som helst dåligt. Borde vara folkomröstning på sånt här som med euron!!!
Krävs ioförsig bara 4 ur ja-partierna som säger nej och det blir stoppat, men undra om någon vågar bli politisk vilde och gå emot.

Stoppa Fra Lagen !
Feliiiiiiiix, systemet är ju för att fånga Terrorister.
Låt mig gissa orden: Bomb, terror, uppror, spränga, regeringen, fredrik reinfeldt osv.

Det som gör mig mest förbannad med detta är nog att det inte ens varit ett folkval om det. Mest bara massa jävla skyfflande under mattan med det och hoppas att så lite folk som möjligt ser det, iofs har detta hållt på rätt länge men först nu det blir lagligt så att säga. Om jag inte hört fel så var det ett liknande val förra året?
Samma riktning som USA as usally, sveriges politiker bara står och nickar och håller med.
Iofs som Felix säger, behövs bara 4 kongressmän så blir det inget men då får dom väl antagligen inget fint stöd av SÄPO lr människor på deras födelsedagskalas. Äckliga jävla diktaturland :).

"Det behövs ingen misstanke, alla är misstänkta"
Vare sig om jag har rent mjöl i påsen lr inte så är det mitt mjöl och min påse.
SÄPO ska inte dit och rota.

Stoppa Fra Lagen !
sen när började svenska folket gå runt med kinapuffar på kroppen och spränga skiten ur samhället..................?;)

Stoppa Fra Lagen !
Kruxelidux sa:
ofta ngn terror grupp skulle slå till mot esverige endå?
Jorå, var väl nå brinnande svenska flaggor och grejer nere i nåt arabland när Muhammed hade blivit Rondell hund. Hmm Värt och tänkas på, ska sverige bli "skyddade" mot terrorism i stil med Göteborgskravallerna mm nu också? Hejdå åsikter herrejävlar...

Stoppa Fra Lagen !
illa...nu kanske man får kryptera sina mail/msn/sms texter osv
vi får vell komma på nått eget alfabete eller nått mixtra om lite eller använda oss av siffror..

Stoppa Fra Lagen !
Hogizz sa:
Feliiiiiiiix, systemet är ju för att fånga Terrorister.
Låt mig gissa orden: Bomb, terror, uppror, spränga, regeringen, fredrik reinfeldt osv.

Det som gör mig mest förbannad med detta är nog att det inte ens varit ett folkval om det. Mest bara massa jävla skyfflande under mattan med det och hoppas att så lite folk som möjligt ser det, iofs har detta hållt på rätt länge men först nu det blir lagligt så att säga. Om jag inte hört fel så var det ett liknande val förra året?
Samma riktning som USA as usally, sveriges politiker bara står och nickar och håller med.
Iofs som Felix säger, behövs bara 4 kongressmän så blir det inget men då får dom väl antagligen inget fint stöd av SÄPO lr människor på deras födelsedagskalas. Äckliga jävla diktaturland :).

"Det behövs ingen misstanke, alla är misstänkta"
Vare sig om jag har rent mjöl i påsen lr inte så är det mitt mjöl och min påse.
SÄPO ska inte dit och rota.
Det är ju en moderat som uttalat sig emot. Vågar bara fler hänga på så finns det ju hopp. Det sjukaste är ju att ALLA ungdomsförbund är emot skiten, flera valkretsar för tex (m) också. Ändå röstar partierna för....

Stoppa Fra Lagen !
man måste alltså bli skickligare på å surfa porr helt enkelt....eller va nej!

Stoppa Fra Lagen !
ja typ såg det där på tv men det är ingen som lyssnar på vad vi säger, utan att dom har som en spårgrej som gör att såfort nån använder ett ord som dom kan tro har med terror o sånt att göra lyssnar dom av direkt, så dom har typ nån grej som känner av alla ord som vi säger så om nån börja skicka sms där det står BOMB, eller nån säger nått sånt på samtal går dom direkt in o lyssnar av. så uppfattade ja det när dom pratade om det iaf. bara kul iaf om nån lyssnar av på folk som har tele sex annars:P

Stoppa Fra Lagen !
porky sa:
ja typ såg det där på tv men det är ingen som lyssnar på vad vi säger, utan att dom har som en spårgrej som gör att såfort nån använder ett ord som dom kan tro har med terror o sånt att göra lyssnar dom av direkt, så dom har typ nån grej som känner av alla ord som vi säger så om nån börja skicka sms där det står BOMB, eller nån säger nått sånt på samtal går dom direkt in o lyssnar av. så uppfattade ja det när dom pratade om det iaf. bara kul iaf om nån lyssnar av på folk som har tele sex annars:P
Ja dom filtrerar ord som vi redan skrivit :>

Tillbaka
Topp