Stora Hoods!?! godsavethequeen...

GBjorlin

Ny medlem
Någon som vet vart man kan hitta ex. en Svart hood utan tryck (med tryck går också bra, så länge som de inte e för dyra)i xxxl? Har kollat lite på Topstreet men hittar inte några tillräckligt stora och snygga. nån som har någon plan B som han/hon kan dela med sig av?? :)

Kan ju säga att det är fett värt att köpa ett Hoodboyz-ställ. Mega feta både byxorna och tröjan! Köpte ett 5xl för ett tag sedan, tröjan var en 5-10 centimeter från knäna på mig som är 187 lång. Och dessutom är de inte så hemskt breda.

"att ha mjukisställ i backen överhuvudtaget alltså.."

Att hänga med i konversationen överhuvudtaget alltså... Jeesus. Vi snackar om att han ska köpa en hood, MEN!!!!!!!!!111111111111<---ettor.

Ifall han vill köpa det stället så ingår ju byxorna, går INTE att köpa tröjan separat. Har ALDRIG nämnts något angående att använda ett helt ställ i backen.

Sen till tröjan:

59 euro är ju knappast några pengar för ett par mjukisar och en tröja? Man får ju ge mer för endast en tröja många gånger, även om det bara är plain. Dom ser likadana ut i backen som de gör utanför backen, believe me. Riktigt fina iaf.

Lycka till, bye.

theseb sa:

Att hänga med i konversationen överhuvudtaget alltså... Jeesus. Vi snackar om att han ska köpa en hood, MEN!!!!!!!!!111111111111<---ettor.

Ifall han vill köpa det stället så ingår ju byxorna, går INTE att köpa tröjan separat. Har ALDRIG nämnts något angående att använda ett helt ställ i backen.

Sen till tröjan:

59 euro är ju knappast några pengar för ett par mjukisar och en tröja? Man får ju ge mer för endast en tröja många gånger, även om det bara är plain. Dom ser likadana ut i backen som de gör utanför backen, believe me. Riktigt fina iaf.

Lycka till, bye.
du hade väl ett ställ därifrån på pdol, right? det var galet cleant iaf!

theseb sa:

Sen till tröjan:

Lycka till, bye.
Så dum e väl inte ens jag -.-'

Tack alla som gett relevanta svar, men nu ger jag upp tråden... Jag har "i princip" hittat det jag sökte nu

TheFibretech sa:
Är hoodboyz tröjor nått att ha i backen? Altså passformen.. Är dom långa o stora eller är dom mest breda?
Köpte ett mjukis-ställ därifrån i 5xl och dragkedjan i hoodien gav upp helt efter typ 2 dagar :/
Kan däremot rekomendera deras NY-style tall-tees.

Men om man beställer från eastbay kan man väl få betala rejäla pengar i tull och frakt och sånt väl? ^^

Senast ändrad:
coffe13 sa:
Men om man beställer från eastbay kan man väl få betala rejäla pengar i tull och frakt och sånt väl? ^^
Vi gick ihop några och beställde 10 st tröjor. Jag betalade 350 för mina två LRG i 5XL inkl. frakt. Sen tillkommer nog lite tull.

Storhuve sa:
coffe13 sa:
Vi gick ihop några och beställde 10 st tröjor. Jag betalade 350 för mina två LRG i 5XL inkl. frakt. Sen tillkommer nog lite tull.
du får gärna berätta hur mkt hela paketet gick på sedan (med frakt och tull) funderar nämligen på att beställa där ifrån själv :)

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp