Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
OT-forumet
Stora matjägarguiden v.2.0
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Jibberisch" data-source="post: 1033865" data-attributes="member: 45951"><p>Le Bömp:</p><p></p><p>Vill bara meddela att jag åkte och handlade igår.</p><p></p><p>Jag var hungrig vid tillfället och lyckades träffa någon sorts rusning. Det hela var mycket otrevligt och inte alls vackert. </p><p></p><p><strong>Frågor och reflektioner:</strong></p><p>- Varför är det så få människor som jobbar i mataffärer i Sverige? Det finns aldrig, aldrig någon att fråga alls. Speciellt inte när man har viktiga frågor om viktiga saker. Det hela är frustrerande. </p><p></p><p>- Det här med föräldrar som låter sina barn stå och kasta yoghurt i golvet?</p><p></p><p>- Vad är det med kött som gör att vuxna människor kan stå och titta på det i ungefär 1 år? Skiljer sig innehållet i förpackningarna verkligen så mycket åt? Om så är fallet, varför gör inte butikerna någonting åt detta innan innehållet förpackas? Är detta en konspiration som bidrar till att hålla människor i butiken? Går eventuella partners och spontanhandlar solstolar, pocketböcker och trätrall medan köttinspektionen sker? </p><p></p><p>- Kan man på något vis införa körkort för vagnar? </p><p></p><p>- Hur mycket IQ behöver en människa ha för att klara av självscanningen?</p><p></p><p>- Varför är det nästan inga kassor öppna och uppskattningsvis 1200 anställda allokerade till självscanningen?</p><p></p><p>- Hur ska jag kunna köpa godis om det inte finns några påsar att lägga godiset i!??!</p><p></p><p>- Varför känns det, i vuxenålder likadant att köpa ett paket O'boy, som det kändes att köpa kondomer när man var så ung att man knappt visste var det var?</p><p></p><p>- Om du inte är kapabel till att packa varor och prata i mobiltelefonen samtidigt, varför gick du ens hemifrån då?</p><p></p><p>- Avslutningsvis vill jag passa på att be om ursäkt till mannen som stod och stekte korv i en stekpanna. Ja, jag vet at man kanske inte ska äta ett helt paket men jag var hungrig.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Jibberisch, post: 1033865, member: 45951"] Le Bömp: Vill bara meddela att jag åkte och handlade igår. Jag var hungrig vid tillfället och lyckades träffa någon sorts rusning. Det hela var mycket otrevligt och inte alls vackert. [b]Frågor och reflektioner:[/b] - Varför är det så få människor som jobbar i mataffärer i Sverige? Det finns aldrig, aldrig någon att fråga alls. Speciellt inte när man har viktiga frågor om viktiga saker. Det hela är frustrerande. - Det här med föräldrar som låter sina barn stå och kasta yoghurt i golvet? - Vad är det med kött som gör att vuxna människor kan stå och titta på det i ungefär 1 år? Skiljer sig innehållet i förpackningarna verkligen så mycket åt? Om så är fallet, varför gör inte butikerna någonting åt detta innan innehållet förpackas? Är detta en konspiration som bidrar till att hålla människor i butiken? Går eventuella partners och spontanhandlar solstolar, pocketböcker och trätrall medan köttinspektionen sker? - Kan man på något vis införa körkort för vagnar? - Hur mycket IQ behöver en människa ha för att klara av självscanningen? - Varför är det nästan inga kassor öppna och uppskattningsvis 1200 anställda allokerade till självscanningen? - Hur ska jag kunna köpa godis om det inte finns några påsar att lägga godiset i!??! - Varför känns det, i vuxenålder likadant att köpa ett paket O'boy, som det kändes att köpa kondomer när man var så ung att man knappt visste var det var? - Om du inte är kapabel till att packa varor och prata i mobiltelefonen samtidigt, varför gick du ens hemifrån då? - Avslutningsvis vill jag passa på att be om ursäkt till mannen som stod och stekte korv i en stekpanna. Ja, jag vet at man kanske inte ska äta ett helt paket men jag var hungrig. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
OT-forumet
Stora matjägarguiden v.2.0
Tillbaka
Topp