Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Storlek lavinryggsäck
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="eriC1" data-source="post: 1067491" data-attributes="member: 59831"><p>Jag har en 18 liters VOJD och jag är fan förvånad över hur mkt man ändå kan pressa ner i den, till skillnad från vissa andra ABS ryggor med liknande kapacitet som jag sett. </p><p></p><p>Jag får i: Sond, Spade, Hudar, 1 liters vattenflaska, 1 macka, 1 33cl bärs, extra strumpor, extra underställ, extra handskar, Twix, Första hjälpen. </p><p></p><p>För långa turer med stegjärn/yxa och liknande får jag ta en annan väska, men till all "normal" offpistskidåkning/kortare turer, funkar 18 liter om man är duktig på att packa. Hade jag fått bestämma hos Haglöfs hade jag gjort en 25 liters Vojd istället för 18, men jag antar att dom har tänkt på två grupper av människor, "turister" och guider.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="eriC1, post: 1067491, member: 59831"] Jag har en 18 liters VOJD och jag är fan förvånad över hur mkt man ändå kan pressa ner i den, till skillnad från vissa andra ABS ryggor med liknande kapacitet som jag sett. Jag får i: Sond, Spade, Hudar, 1 liters vattenflaska, 1 macka, 1 33cl bärs, extra strumpor, extra underställ, extra handskar, Twix, Första hjälpen. För långa turer med stegjärn/yxa och liknande får jag ta en annan väska, men till all "normal" offpistskidåkning/kortare turer, funkar 18 liter om man är duktig på att packa. Hade jag fått bestämma hos Haglöfs hade jag gjort en 25 liters Vojd istället för 18, men jag antar att dom har tänkt på två grupper av människor, "turister" och guider. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Storlek lavinryggsäck
Tillbaka
Topp