Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Storlek på 32 lashed?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Toem" data-source="post: 979157" data-attributes="member: 98773"><p>Nu är jag orolig! </p><p>Fick hem bootsen idag och slängde på mig dom på en gång, dom är tajta alltså. </p><p>Har ju läst att man ska känna framänden med tårna men det känns mer än så. </p><p>Provade att ta på bara innerskon och foten är ju längst fram. </p><p>Men töjer dom sig såpass att jag kommer kunna ha dom? </p><p>Det är inte obehagligt/gör ont när jag går i dom men det känns som om stortån är krökt.</p><p>Hjälp mig!!! Ska jag skicka tillbaka och ta 11or istället? </p><p></p><p>Och jag vart heller inte imponerad av fast track systemet, kändes svårt att dra åt dom ordentligt. </p><p>Det gick bra att dra en bit men sen vart det bara tvärnit. Ska det vara så? Finns det ett Max man kan dra åt?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Toem, post: 979157, member: 98773"] Nu är jag orolig! Fick hem bootsen idag och slängde på mig dom på en gång, dom är tajta alltså. Har ju läst att man ska känna framänden med tårna men det känns mer än så. Provade att ta på bara innerskon och foten är ju längst fram. Men töjer dom sig såpass att jag kommer kunna ha dom? Det är inte obehagligt/gör ont när jag går i dom men det känns som om stortån är krökt. Hjälp mig!!! Ska jag skicka tillbaka och ta 11or istället? Och jag vart heller inte imponerad av fast track systemet, kändes svårt att dra åt dom ordentligt. Det gick bra att dra en bit men sen vart det bara tvärnit. Ska det vara så? Finns det ett Max man kan dra åt? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Storlek på 32 lashed?
Tillbaka
Topp