Storlek på grillz?

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Storlek på grillz?
som du ser så verkar det inte vara olika storlekar! du väljer ju bara övertänder?!

Storlek på grillz?
Nej, det finns bara en storlek, men alla modeller är inte lika stora. Underkäkarna är mycket mindre iaf.

btw så har jag exakt sådana där ;)

Storlek på grillz?
Gör som jag, tandläkar säer jag bara! jag kollade min storlek där sedan så sa dom ifall jag kunde ha sånnna eller jag måste beställa spec;) gör det nästa gång du e hos tandläkarn;) Fett nöjd tack vara gubben som hjälpte mig.

Storlek på grillz?
men ta en bit folie och skrynkla den på tänderna så vips har du grillz

Storlek på grillz?
btw, finns de nånstans i sverige man kan köpa den där bandanan? nån som vet ?. (orka inte skapa ett nytt forum . kändes så onödigt. )

Storlek på grillz?
Venne. På söder i sthlm lär det ju finnas nånstans. Jag köpte en liknande hör i Oslo, en svart, fast med bara grillz i guld.

Storlek på grillz?
Dock är så är ju dollarn sjukt låg nu, så shoppa loss på amerikanska hemsidor nu

Storlek på grillz?
jag har en hel låda med grillz hemma, ring ett samtal så skickar jag dom via mail

Storlek på grillz?
Rastavibrationer sa:
jag har en hel låda med grillz hemma, ring ett samtal så skickar jag dom via mail
då kan du väl kontakta mig jag skulle vara intresserad av en affär, har hört att grillz är hett just nu på marknaden.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp