Storlek på pjäxorna?

Storlek på pjäxorna?
pjäxor köper man på slump, alt. efter billigast möjliga. att prova är dumt, och slöseri med tid som man hade kunnat använda bättre, till t.ex. knyppling.

Storlek på pjäxorna?
Hur går det till egentligen? Om jag bara köper på måfå så är ju chansen enorm ang att de blir för små?

Juste, vad är det för skillnad mellan "salamon Z10" och "salamon STH16" bindningar?

Storlek på pjäxorna?
anestam sa:
Hur går det till egentligen? Om jag bara köper på måfå så är ju chansen enorm ang att de blir för små?

Juste, vad är det för skillnad mellan "salamon Z10" och "salamon STH16" bindningar?
givetvis driver jag. det finns bara ett sätt att få reda på vilken storlek som är bäst. och det är att prova, prova och åter prova. gör som lima-ko skrev och läs artikeln. sen går du ut i den bäst sorterade butik du kan hitta och hittar kunnigast möjliga anställda och får den hjälp du behöver.

Storlek på pjäxorna?
anestam sa:

Z10 är en av salomons billigare enklare bindningar. Kan inte exakt vad för skidor man sätter den på, enklare damskidor kan jag gissa mig till.
STH16 är det vassaste av de vassaste i deras standardsortiment (Därefter kommer racebindningarna). Bindningen är väl tänkt för deras stora friåkningsskidor i kombination med stora starka åkare.

Storlek på pjäxorna?
Jag provar inte. Jag går bara till min bootfitter, la:gger upp fo:tterna på bordet och ko:per vad han rekommenderar.

Storlek på pjäxorna?
Ett tips är att aldrig köpa pjäxor på nätet i en webbshop utan att man provat samma modell tidigare i en butik då det kan vara stor skillnad mellan 28 och 28

Tillbaka
Topp