Setermaan Ny medlem 2008-09-29 storlekar på brallor ? #41 För övrigt tror jag att han har hittat ett par brallor nu
Maximilliam Ny medlem 2008-09-29 storlekar på brallor ? #42 ja är 1,70 typ, å har L de är typ lagom baggy, men om du vill ha liter större kör på XL, ja ska köra xxl jacka å xl brallor i vinter.
ja är 1,70 typ, å har L de är typ lagom baggy, men om du vill ha liter större kör på XL, ja ska köra xxl jacka å xl brallor i vinter.