CalleJosefson
Ny medlem
storstenshöjden
hur ser det ut i storstenhöjden nu är det nån som vet ?
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
har du ens vart upp där iår ? kan du ens hoppa hoppet ? kanske lite för stort..alwaysCrash sa:hörde idag om ett mysteriskt rail :O första på 10 år va ?
sen misstänker jag att hoppen som fanns för några veckor sen finns kvar, ett pisshopp me sudär
5-6 meter platå och ett litet hopp som inte ens skulle anses som hopp i en annan backe..
möjligtvis har skiten smält bort, intef ör att de gör nått men..
Du är ju dum i huvudet! Kanske borde åka lite mer innan du lämnar ut felaktig information.alwaysCrash sa:hörde idag om ett mysteriskt rail :O första på 10 år va ?
sen misstänker jag att hoppen som fanns för några veckor sen finns kvar, ett pisshopp me sudär
5-6 meter platå och ett litet hopp som inte ens skulle anses som hopp i en annan backe..
Asså inga riktiga rails är uppe än. Utan vi väntar på snö så vi kan få igång parken.pannkan sa:så det är ett ok hopp för snötillgångarna men hur är railsen då som det låteer på den ena som skriver så finns det bara en rail men det aknske finns mer ?
nått sånt är det nog, men höjden har blivit sjuuukt mycke bättre nu när simon jobbar där!!pannkan sa:okej men hoppet var det typ 5-8 m eller är det kortare?
och det ska komma från någon som åker lika bra som en 7 åring? så här bra som det är där nu har det inte varit så länge jag kan minnas. Simon gör ett grymt jobb och det är sjukt synd att det är folk som klagar. Så fort dom har fått mer snö och en bättre pistmaskin så kommer det bli grymt!alwaysCrash sa:hörde idag om ett mysteriskt rail :O första på 10 år va ?
jag har hört att den kanske kommer att stå kvar i stan och användas till railjam. Men Edvin och Simon har byggt några nya rails så du kommer nog inte sakna densears sa:nått sånt är det nog, men höjden har blivit sjuuukt mycke bättre nu när simon jobbar där!!pannkan sa:okej men hoppet var det typ 5-8 m eller är det kortare?
Edit: Kommer boxen som fanns på railjammet 27:e oktober att finnas i höjden i år ?:P
haha okeej faan va najs:D:DTobias_L sa:jag har hört att den kanske kommer att stå kvar i stan och användas till railjam. Men Edvin och Simon har byggt några nya rails så du kommer nog inte sakna densears sa:nått sånt är det nog, men höjden har blivit sjuuukt mycke bättre nu när simon jobbar där!!pannkan sa:okej men hoppet var det typ 5-8 m eller är det kortare?
Edit: Kommer boxen som fanns på railjammet 27:e oktober att finnas i höjden i år ?:P
precis som jacob skrev så får man bra höjd! Sluta fråga och åk dit! du kommer itne bli besviken! Fast jag tror itne ens dom har öppet så mycket längre.pannkan sa:okej nice men får man bar höjd ? funderar på att åka dit i heljen
Dom sprutar för fullt där uppe just nu och har gjort det sen igårkväll. Så öppet kommer det nog fortsätta att varaFilleJ sa:precis som jacob skrev så får man bra höjd! Sluta fråga och åk dit! du kommer itne bli besviken! Fast jag tror itne ens dom har öppet så mycket längre.pannkan sa:okej nice men får man bar höjd ? funderar på att åka dit i heljen
Fan vad fintHenrik_G sa:Dom sprutar för fullt där uppe just nu och har gjort det sen igårkväll. Så öppet kommer det nog fortsätta att varaFilleJ sa:precis som jacob skrev så får man bra höjd! Sluta fråga och åk dit! du kommer itne bli besviken! Fast jag tror itne ens dom har öppet så mycket längre.pannkan sa:okej nice men får man bar höjd ? funderar på att åka dit i heljen![]()
Här är det typ -4grader ungefär. Gå in på www.storstenshojden.se om ni vill se hur det ser ut i Norrabacken, webcamen sitter nämligen där.jacobgusPJC sa:nej har du chashat rock fille du är megagay!!!!!!!!
de va kallt som fan när ja gick till bussen idag då tänkte ja bara på höjden så blev jag varm
åå va poetisk ja är..
vilka drar upp imorn ?
vem vet!Henrik_G sa:Här är det typ -4grader ungefär. Gå in på www.storstenshojden.se om ni vill se hur det ser ut i Norrabacken, webcamen sitter nämligen där.jacobgusPJC sa:nej har du chashat rock fille du är megagay!!!!!!!!
de va kallt som fan när ja gick till bussen idag då tänkte ja bara på höjden så blev jag varm
åå va poetisk ja är..
vilka drar upp imorn ?
Klart man ska upp imorgon. Någon mer?
Haha du är skumHenrik_G sa:Här är det typ -4grader ungefär. Gå in på www.storstenshojden.se om ni vill se hur det ser ut i Norrabacken, webcamen sitter nämligen där.jacobgusPJC sa:nej har du chashat rock fille du är megagay!!!!!!!!
åå va poetisk ja är..
vilka drar upp imorn ?
Klart man ska upp imorgon. Någon mer?
+ att jag sa att jag hade nya skidor och det var därför jag tyckte det var tråkigtalwaysCrash sa:jag har varit där en gång, hade så jävla ont i benen att jag typ inte körde överhuvetaget, + att vafan har de för betydelse om jag är sämre än dig när jag beskrive rhur hoppet ser ut ? de va ju som jag sa,
+ att när jag träffade fille där så sa han själv att hoppet sög,
höjden back inte backman daysrydingPJC sa:har aldrig varit så roligt att hänga i höjden som det är nu![]()
Det är väl inge gnäll.. Om de har lyckats snölägga hela backen hur mycket mer jobbigt är det då att sätta upp något rail och bygga ett ordentligt hopp för att göra alla jibbers vilket består av ca 50% av dem som köper liftkort nöjda?jacobgusPJC sa:har du ens vart upp där iår ? kan du ens hoppa hoppet ? kanske lite för stort..alwaysCrash sa:hörde idag om ett mysteriskt rail :O första på 10 år va ?
ursäkta men orka klaga. dom har gjort ett bra jobb iår med tanke på snön.
de va ett jävla gnäll här tycker jag.
höjden har sjukt lite snö i liften men hoppet funkar så de är bara dra dit och köra. orka gnälla.
hoppet är kanske 8 meter och man flyger på högt.
dom har stängt i veckan på dagarna. dom sparar snö. kvällsåkningen funkar dock. 5 till 9.
till helgen tror ja dom har öppet.
railet har vi satt dit det är litet men kul.
Joo du förstår det är inte helt lätt att spruta snö i 8+ChristofferAldell sa:Det är väl inge gnäll.. Om de har lyckats snölägga hela backen hur mycket mer jobbigt är det då att sätta upp något rail och bygga ett ordentligt hopp för att göra alla jibbers vilket består av ca 50% av dem som köper liftkort nöjda?jacobgusPJC sa:har du ens vart upp där iår ? kan du ens hoppa hoppet ? kanske lite för stort..alwaysCrash sa:hörde idag om ett mysteriskt rail :O första på 10 år va ?
ursäkta men orka klaga. dom har gjort ett bra jobb iår med tanke på snön.
de va ett jävla gnäll här tycker jag.
höjden har sjukt lite snö i liften men hoppet funkar så de är bara dra dit och köra. orka gnälla.
hoppet är kanske 8 meter och man flyger på högt.
dom har stängt i veckan på dagarna. dom sparar snö. kvällsåkningen funkar dock. 5 till 9.
till helgen tror ja dom har öppet.
railet har vi satt dit det är litet men kul.