Stryn bokat - vem ska dit? [pepptalk]

Inte nödvändigt med tur bindningar och skins om du inte vill, fine breiheisen ska inte köras men tar 10-15min upp på fötterna om jag inte kommer ihåg fel ?

Hur länge blir ni där ? En helg bara ? Satsa på liften och hajka upp :)

oja du kommer åt, korta,långa baksidan bland annat, se till att få lift upp till systemet igen bara :p alt ha 2 bilar brukar annars lösa sig...och ta de riktigt lungt första åken, brukar finnas lite snösprickor som man inte vill ramla ner i !

hoppas jag får det till, får se

linkan_110 sa:
oja du kommer åt, korta,långa baksidan bland annat, se till att få lift upp till systemet igen bara :p alt ha 2 bilar brukar annars lösa sig...och ta de riktigt lungt första åken, brukar finnas lite snösprickor som man inte vill ramla ner i !

Ah okej, och ställer en bil vid foten där man haft för avsikt att komma ner...

Vi har två platser kvar i stugan om första helgen i Juni fits.

Minimal sa:
linkan_110 sa:

Ah okej, och ställer en bil vid foten där man haft för avsikt att komma ner...

Vi har två platser kvar i stugan om första helgen i Juni fits.
yes, fråga dig fram på folven eller försök hooka upp med folk som hittar och kan, men i princip så ja

hmm, ska tänka på de :)

@realmode kostar för mycket att sätta upp och ta ner breiheisen varje år, tyvärr :P

Senast ändrad:
mmm, blir mindre och mindre folk där kanske. Att den inte går är väl inget stort problem i sig för stunden, men kan ju inte vara bra på sikt för anläggningen. Lite märkligt, då det är ett riktigt bra område......:/ fast det ska kanske va ski in ski out för å funka nu......:P

Tillbaka
Topp