hemlig Medlem 2010-06-15 Stryn Midsommar? #1 Hääääääääj! Några riktiga gangsterzz som ska upp till stryn över midsommar? / Bruce
swinx Ny medlem 2010-06-15 Stryn Midsommar? #2 Njaaa håller mig mer till stighudarna o lämnar gangstermaterielen hemma!
v-larsson Aktiv medlem 2010-06-18 Stryn Midsommar? #4 Stænger ju om en vecka så ni får nog supa mer æn åka.
eldanielo Ny medlem 2010-06-18 Stryn Midsommar? #5 v-larsson sa: Stænger ju om en vecka så ni får nog supa mer æn åka. Klicka för att se resterande... Du skriver att dom stänger om en vecka. För att i nästa tråd fråga om dom stänger om en vecka..... Står ju inget på hemsidan om att dom skulle stänga.
v-larsson sa: Stænger ju om en vecka så ni får nog supa mer æn åka. Klicka för att se resterande... Du skriver att dom stänger om en vecka. För att i nästa tråd fråga om dom stänger om en vecka..... Står ju inget på hemsidan om att dom skulle stänga.
sCaz Ny medlem 2010-06-18 Stryn Midsommar? #6 Jag mailade lite med dom igår. Fick det här svaret: Be aware that due to very little snow this winter, we must consider to close the skicenter at 4'th of July. Mvh / Best regards Stryn Sommmerski AS Ola Flo Cell: +47 91531061 e-mail: olaflo@online.no www.strynsommerski.no
Jag mailade lite med dom igår. Fick det här svaret: Be aware that due to very little snow this winter, we must consider to close the skicenter at 4'th of July. Mvh / Best regards Stryn Sommmerski AS Ola Flo Cell: +47 91531061 e-mail: olaflo@online.no www.strynsommerski.no