Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
STS alpresors reseledarskurs.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Virre_bu" data-source="post: 357798" data-attributes="member: 70517"><p>Åk inte ner och räkna med att få jobb..</p><p>Åk ner för att ha skoj och lära känna folk.</p><p></p><p>Jag gick kursen förra året, och jag tyckte att den kändes lite för oseriös för min smak.</p><p>Trode att den skulle vara något annat.</p><p>Sen kom jag vill inte till 100% överens med ledarna heller.</p><p></p><p>Fick av dom att jag saknade pedagogisk förmåga och inte kunde lära ut, </p><p>dock utan att skryta, jobbat som snowboard instruktör i 5 år, jobbar som seglarskole instruktör i 9 år och gått utbildningar för det kontinueligt.</p><p>Hade nog inte haft så lätt att få jobb om jag saknade pedagogisk förmåga?</p><p></p><p>Sen såg jag även likheter mellan kursen och min tid i gröna kläder (vem FAAN vill bli väckt mitt i natten av att nån lite hårig sak står och skriker åt en)</p><p></p><p>Men jag hade förjävla skoj under kursen dock!</p><p>Fick inte jobbet (vilket nog var ganska så bra) så jag drog ner till bg igen i mitten av feb och stannade resten av sessongen utan att jobba, vilket jag nu i efterhand tror att jag fått ut mer av.</p><p></p><p></p><p>Föresten, har nån platts i en lägenhet åt mej i Bad Gastain i vinter?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Virre_bu, post: 357798, member: 70517"] Åk inte ner och räkna med att få jobb.. Åk ner för att ha skoj och lära känna folk. Jag gick kursen förra året, och jag tyckte att den kändes lite för oseriös för min smak. Trode att den skulle vara något annat. Sen kom jag vill inte till 100% överens med ledarna heller. Fick av dom att jag saknade pedagogisk förmåga och inte kunde lära ut, dock utan att skryta, jobbat som snowboard instruktör i 5 år, jobbar som seglarskole instruktör i 9 år och gått utbildningar för det kontinueligt. Hade nog inte haft så lätt att få jobb om jag saknade pedagogisk förmåga? Sen såg jag även likheter mellan kursen och min tid i gröna kläder (vem FAAN vill bli väckt mitt i natten av att nån lite hårig sak står och skriker åt en) Men jag hade förjävla skoj under kursen dock! Fick inte jobbet (vilket nog var ganska så bra) så jag drog ner till bg igen i mitten av feb och stannade resten av sessongen utan att jobba, vilket jag nu i efterhand tror att jag fått ut mer av. Föresten, har nån platts i en lägenhet åt mej i Bad Gastain i vinter? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
STS alpresors reseledarskurs.
Tillbaka
Topp