Studschis

Studschis
En liten studsmatte flim jag slängde ihop på mig själv när jag inte hade nått att göra,

en till liten film när jag och en polerz hoppar... inget seriöst ahha slängde bara ihop den på 10min när jag inte hade nått att göra

Kommentera gärna hoppningen,redigeringen och filmningen..

/ Dannee

Senast ändrad:
Studschis
Skönt redigerad, bra hoppat och som paffare sa bra tempo, va heter låten? känner igen den grymt mkt, har den inte varit med i någon skidfilm?

Studschis
Jekub sa:
Dannee sa:
s-w sa:
Skönt redigerad, bra hoppat och som paffare sa bra tempo, va heter låten? känner igen den grymt mkt, har den inte varit med i någon skidfilm?
nej tror inte den varit med i någon skidfilm men låten heter iaf Cunninlynguists - The South = )
kolla när field var i fonna 04...då har dom den här låten
aa okej, visaste att jag hade sett den nånstans. tackar!

Studschis
tycker att jag har rätt dålig studs och inte specielt fet höjd är en gammal sliten rusta matta med korssade fjädrar och så är den 3,6 stor så man är jävligt rädd att flyga utan för den .. ska ta bort lite effekter och när ja spolar tbx...

Studschis
fint hoppat måste jag säga, låten va ganska bra men gilliar allt utom effekterna där de typ är inverterade färger och sånt..

fint,

ps. palla hoppa me skor ?

Studschis
fint hoppat måste jag säga, låten va ganska bra men gilliar allt utom effekterna där de typ är inverterade färger och sånt..

fint,

ps. palla hoppa me skor ?

Studschis
alwayscrasch.

Är du dum i huvet?

Orka ens kommentera att han hoppar med skor.
Det är alltid några idioter som ska kommentera, alltit hitta nåt fel.
Även skulle man göra 3 backlfip med snurr skulle nån klaga på nånting typ. Nej det var lite för snabba volter etc.

Lägg ner dumma oseriösa och korkade kommentarer!

Studschis
ja tror att 3:e klippet i andra filmen e bakåtspolat(asså reverse speed:P)

andra filmen va bättre. fler vinklar å olika trick i den.

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp