Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Sommar
Studsmatta
Studsmatta (tricklista) 08
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Psandersjoo" data-source="post: 443715" data-attributes="member: 68858"><p>jag har bara hoppat 2 säsonger... men hittils har jag lärt mej iår:</p><p></p><p>rodeo 7 och 9 </p><p>cork 7 och 9</p><p> misty 7 och 9</p><p></p><p></p><p>och typ mer steeze på allt annat.. </p><p></p><p>typ dom där vanliga , backf. supermanfront,rodeo truck och rocket, lincon, flatspin 7 och 9 , typ och massa annat, </p><p></p><p>missa inte treapMedia's summermovie , och railsession som kommer snart!</p><p>pz</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Psandersjoo, post: 443715, member: 68858"] jag har bara hoppat 2 säsonger... men hittils har jag lärt mej iår: rodeo 7 och 9 cork 7 och 9 misty 7 och 9 och typ mer steeze på allt annat.. typ dom där vanliga , backf. supermanfront,rodeo truck och rocket, lincon, flatspin 7 och 9 , typ och massa annat, missa inte treapMedia's summermovie , och railsession som kommer snart! pz [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Sommar
Studsmatta
Studsmatta (tricklista) 08
Tillbaka
Topp