Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Sommar
Studsmatta
Studsmatta
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="JWester" data-source="post: 43717" data-attributes="member: 20139"><p>Tänkte bara säga att skitsnacket om "att den e slut inom ett år" inte stämmer. Tvärtom, in matta blir bättre med åren i takt med att den blir mjukare vilket möjliggör högre höjd. Jag har haft min matta i 5 år, kommer runt tre meter upp när jag trycker ifrån. </p><p>Man tröttnar inte på mattan, det försäkrar jag. </p><p>När man har gjort slut på hela sin trickarsenal med alla reversegrabs och gjort allt åt alla hållen, då kan man tejpa skidorna eller snowboarden och dra samma grejer!</p><p>Knyt fast en wakelina i ett träd och kör grymma waketrick, med eller utan bräda!</p><p>Skruva bort truckarna från din gamla skateboard och träna 360 flips och feta grabs!</p><p>fixa en pool och hoppa ut i den!</p><p>Hoppa från din balkong ner på mattan!</p><p>Hoppa med snowracern!</p><p>HAr du balans kan du till och med hoppa med en bmx, kräver en hel del träning dock!</p><p></p><p>hoppa med din katt....</p><p></p><p> //Jacob</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="JWester, post: 43717, member: 20139"] Tänkte bara säga att skitsnacket om "att den e slut inom ett år" inte stämmer. Tvärtom, in matta blir bättre med åren i takt med att den blir mjukare vilket möjliggör högre höjd. Jag har haft min matta i 5 år, kommer runt tre meter upp när jag trycker ifrån. Man tröttnar inte på mattan, det försäkrar jag. När man har gjort slut på hela sin trickarsenal med alla reversegrabs och gjort allt åt alla hållen, då kan man tejpa skidorna eller snowboarden och dra samma grejer! Knyt fast en wakelina i ett träd och kör grymma waketrick, med eller utan bräda! Skruva bort truckarna från din gamla skateboard och träna 360 flips och feta grabs! fixa en pool och hoppa ut i den! Hoppa från din balkong ner på mattan! Hoppa med snowracern! HAr du balans kan du till och med hoppa med en bmx, kräver en hel del träning dock! hoppa med din katt.... //Jacob [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Sommar
Studsmatta
Studsmatta
Tillbaka
Topp