Studsmattecamp ÖSTERSUND 24-25 Aug. BILDER

jag skulle också kunna tänka mig átt hjälpa till. Men jag har ingen egen matta. adda msn snowfille@hot...

ÖSTERSUND ÄR OFF ! och anledningen till att folk säger att åre-östersund är nära är för att långt i en riktig stad är 5km och långt i norrland är 7mil

skulle ju nästan gå att fixa som "orsacampet" vattenhopp finns ju i järpen t.ex
btw äre 8,9 mil mellan Åre - Ösd

Senast ändrad:
nleek sa:
ÖSTERSUND ÄR OFF ! och anledningen till att folk säger att åre-östersund är nära är för att långt i en riktig stad är 5km och långt i norrland är 7mil
haha långt är inte 7 mil, eller det beror på vad man menar x) men jag tycker att vi borde köra något här uppe.

Jag e lätt på:D har en fly 15 som står och väntar att hoppas på:P adda msn: Lund_in@hotmail.com

ja kommer lätt. men som sagt när och vart i östersund??

nleek sa:
7 Mil är fan inte långt

det är ganska mycke lättare omm ni bara addarmej istället, står på min profil... max_hemmingsson@hotmail.com

deet finns ganska många fotbollsplaner, ja bor i valla där de ligger en 11mannaplan å en 7manna plan och då är det typ 100 meter till Ica och 200 meter ner till storsjön och de finns massa ställen för tält!

MaxHemmingsson sa:
det är ganska mycke lättare omm ni bara addarmej istället, står på min profil... max_hemmingsson@hotmail.com

deet finns ganska många fotbollsplaner, ja bor i valla där de ligger en 11mannaplan å en 7manna plan och då är det typ 100 meter till Ica och 200 meter ner till storsjön och de finns massa ställen för tält!
de låter jävligt bra.. bara kom på nått datum å säg åt alla som ska ta med sig mattor å fixa de till när det ska vara.. och om du ska ha typ en täving så må du ju tänka ut hur de ska va.. mitt exempel är att alla som ska vara me på tävlingen ska betala typ 10kr lr nått å den som vinner får typ 60% å 2:a 30% och 3:an 10%.. lr nått de hade ju varit soft

freppen sa:
MaxHemmingsson sa:

de låter jävligt bra.. bara kom på nått datum å säg åt alla som ska ta med sig mattor å fixa de till när det ska vara.. och om du ska ha typ en täving så må du ju tänka ut hur de ska va.. mitt exempel är att alla som ska vara me på tävlingen ska betala typ 10kr lr nått å den som vinner får typ 60% å 2:a 30% och 3:an 10%.. lr nått de hade ju varit soft
bra idé! ska kolla datum å sådant, återkommer innom kort!

Mesigt att alla bara bidrar med 10 kr. Det blir ju ingenting.. Borde vara minst 50 kr man ska bidra med och vinnaren takes it all.

Ja även om det kommer 20 stycken så blir det ändå bara 200 kr. det är inte mycket att hänga i granen, däremot om alla betalar 50 kr som inte är så farligt så får ju vinnaren 1000 kr om det kommer 20 st.

Deespin sa:
Ja även om det kommer 20 stycken så blir det ändå bara 200 kr. det är inte mycket att hänga i granen, däremot om alla betalar 50 kr som inte är så farligt så får ju vinnaren 1000 kr om det kommer 20 st.
Men vi kanske kan dela upp de om de blir många som kommer och att de blir mkt pengar så kan juh 1, 2 och 3 plats få pengar med

Lär inte komma fler än 20 stycken, och mindre än 1000 kr tycker jag inte att vinnaren ska få.

Deespin sa:
Lär inte komma fler än 20 stycken, och mindre än 1000 kr tycker jag inte att vinnaren ska få.
aa de är ju rätt soft men ja tror faktist att de kan komma fler om man tippsar andra.. så tippsa så många ni kan.. så de kommer typ minnst 50 kasnke

Tillbaka
Topp