Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Sommar
Studsmatta
studsmattehojj
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="jeppenator" data-source="post: 328057" data-attributes="member: 53337"><p>jag har ett litet hål i min matta.</p><p>haft de sen förra sommaren. de blir inte större om du inte pillar i det.</p><p></p><p>mitt hål blev efter att jag kom på den otroligt smarta iden å ta upp stavarna på mattan å hoppa. slutade med att jag stack hål i hopp duken.</p><p></p><p>har andra polare som smällt smällare på studsmattan. dom hade också hål i sin. men den funkade fint endå,</p><p></p><p>hur stort är ditt hål?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="jeppenator, post: 328057, member: 53337"] jag har ett litet hål i min matta. haft de sen förra sommaren. de blir inte större om du inte pillar i det. mitt hål blev efter att jag kom på den otroligt smarta iden å ta upp stavarna på mattan å hoppa. slutade med att jag stack hål i hopp duken. har andra polare som smällt smällare på studsmattan. dom hade också hål i sin. men den funkade fint endå, hur stort är ditt hål? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Sommar
Studsmatta
studsmattehojj
Tillbaka
Topp