Stulen Rygga

F-Grann

Aktiv medlem
Stulen Rygga
God kväll kära jibbers.
I och med att jag utan resultat sökt efter min stulna ryggsäck som vart stulen igår (27/3) i kläppen snow-park så frågar jag er om ni har sett/hört nått.
Ryggsäcken var svart, gul fodring, inget speciellt märke och den innehöll bla min hyfsat nya systemkamera och filmkamera.
Visst är det lite surt när detta händer? När man tror sig kunna lägga undan väskan vid liften för att unna sig själv några sköna åk.

Om någon anar misstankar vore jag tacksam om dom kunde höra av sig till mig. En mindre hittelön utlovas till den som kan leda mig till den skyldige.

Peace Out!

Ryggan är återlämnad :D
Jag vill tacka han/hon som lämnade tebax ryggsäcken:)

jag är riktgt glad just nu :)

Hitta bild till den: http://www.morrisphoto.co.uk/ProductImages/DR-465.jpg så såg ryggan ut

Senast ändrad:
Stulen Rygga
Shit freddie, låter inte som om du har skrivit det där :P
Men fan va drygt att ngn snor ryggan, man får fan inte ha något för sig själv :(

Stulen Rygga
jag tycker det är synd att folk ska sno, man måste nog räkna med att det kan hända om man länar ifrån sig så dyra prylar

Stulen Rygga
riber sa:
jag tycker det är synd att folk ska sno, man måste nog räkna med att det kan hända om man länar ifrån sig så dyra prylar
jo de e klart
men i kläppen lägger alla sina väskor nere vid parkenså man tänker ju inte på att den ska bli snodd

Stulen Rygga
jag har hört rykten om att det var lee unit! hon sågs också idag med ny kamera ny filmkamera

Stulen Rygga
du borde polisanmäla omgående!
man borde ge 1000 piskrapp åt såna som snor kameror å grejjer för flera tusen....

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp