Stureplans Eliten Till Åre Över Nyår Ladda !

ElisWaltersson sa:
STORPOTATEN sa:
hockeyjanne sa:
Det eller inget. För övrigt borde alla Stureplansäckel bli bannade från alla ställen där det finns risk att komma i kontakt med normalt folk.
Vad är normalt folk då?
Är det månne en finnig tonåring med fjunig mustasch från Ånn, som med en pris mellan skinkorna rattar sin EPA-traktor på väg till polarna i grannbyn 25 kilometer bort, samtidigt som han filtrerar det hembrända genom en limpa vörtbröd.?

Eller är det kanske en 20-åring från Östermalm med en snuskigt flottig backslick, puder i näsan, och tvångsbehov av att visa upp pappas pengar genom att spruta bubbel var man än visar sig?

Tjaaa, int fan vet jag. Men alla galna typer har ju sin lilla plats i samhället. Deal with it.
Normalt fölk är väll typ allt förutom danskar, stureplanare å vargkramare...
Jaså, är du rädd för stora stygga vargen?

STORPOTATEN sa:
ElisWaltersson sa:
STORPOTATEN sa:
Vad är normalt folk då?
Är det månne en finnig tonåring med fjunig mustasch från Ånn, som med en pris mellan skinkorna rattar sin EPA-traktor på väg till polarna i grannbyn 25 kilometer bort, samtidigt som han filtrerar det hembrända genom en limpa vörtbröd.?

Eller är det kanske en 20-åring från Östermalm med en snuskigt flottig backslick, puder i näsan, och tvångsbehov av att visa upp pappas pengar genom att spruta bubbel var man än visar sig?

Tjaaa, int fan vet jag. Men alla galna typer har ju sin lilla plats i samhället. Deal with it.
Normalt fölk är väll typ allt förutom danskar, stureplanare å vargkramare...
Jaså, är du rädd för stora stygga vargen?
Nej, är du?

1-0 till STORPOTATEN.
Det är gott om plats i det här landet. Är det fullt av miffon runt om dig betyder det att DU befinner dig på fel ställe. Jag ser verkligen inte problemet...

Hahaha, Stureplan är överreklamerat. Folk vet inte hur man festar på riktigt, råkar det "blåsa till i frisyren" är kvällen förstörd. Tro mig, har festat en hel del där. En kommentar jag fick en gång var :ni verkar ha så roligt, ni är inte från här va?. Det sammanfattar faktiskt Stureplan. end of story :P (PS. testa klubben Hot Dog i Zakopane)

Senast ändrad:
Nojlas sa:
1-0 till STORPOTATEN.
Det är gott om plats i det här landet. Är det fullt av miffon runt om dig betyder det att DU befinner dig på fel ställe. Jag ser verkligen inte problemet...
Blev de 2-0 nu eller? Asså, jag vet inte hur jag ska kontra detta...
Support någon?

Tillbaka
Topp