Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Sommar
Studsmatta
Stuttsmattor = Döden
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="rosenperla" data-source="post: 174479" data-attributes="member: 37113"><p>Alltså det är sjukt hur ont sånt där shit kan göra.. Jag hoppade i helgen så kändes allt fin fint, sen så skulle jag dra på mig en sideflip och den blev fet-mongo så jag sträckte ryggen. Dagen efter hade jag värsta painen man fan kan tänka sig, då hade jag både sträckt ryggen + fet träningsvärk! Kan fortf inte andas utan att det gör ont :S </p><p>Skumt enligt mig. Men det kan säkert vara en sena eller något? Alla säger att jag ska knala te doktorn men jag tänkte chilla en vecka te och sen walka te doktorn.</p><p></p><p>(dock inte lika farligt som vrickningar/stukningar, brutna ben i diverse skador, SPECIELLT inte lika crazy som bilolyckan [olycka eller roadkill?])</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="rosenperla, post: 174479, member: 37113"] Alltså det är sjukt hur ont sånt där shit kan göra.. Jag hoppade i helgen så kändes allt fin fint, sen så skulle jag dra på mig en sideflip och den blev fet-mongo så jag sträckte ryggen. Dagen efter hade jag värsta painen man fan kan tänka sig, då hade jag både sträckt ryggen + fet träningsvärk! Kan fortf inte andas utan att det gör ont :S Skumt enligt mig. Men det kan säkert vara en sena eller något? Alla säger att jag ska knala te doktorn men jag tänkte chilla en vecka te och sen walka te doktorn. (dock inte lika farligt som vrickningar/stukningar, brutna ben i diverse skador, SPECIELLT inte lika crazy som bilolyckan [olycka eller roadkill?]) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Sommar
Studsmatta
Stuttsmattor = Döden
Tillbaka
Topp