Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Sommar
Studsmatta
Stuttsmattor = Döden
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="JakobJ" data-source="post: 197377" data-attributes="member: 64075"><p>jag har landat på huvet på backflip flera gånger men aldrig gjort illa mig förrutom en gång,de var när ja skulle hoppa bakåt å göra en frontflip å landa på ryggen å knäa mig i näsan,trodde fan att jag hade knäckt näsbenet.,men min brorsa landade på huvet på marken när han skulle göra en målbärgare ut för mattan, en vacker syn tills kraschen,nu vågar han de inte längre som tur är kanske.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="JakobJ, post: 197377, member: 64075"] jag har landat på huvet på backflip flera gånger men aldrig gjort illa mig förrutom en gång,de var när ja skulle hoppa bakåt å göra en frontflip å landa på ryggen å knäa mig i näsan,trodde fan att jag hade knäckt näsbenet.,men min brorsa landade på huvet på marken när han skulle göra en målbärgare ut för mattan, en vacker syn tills kraschen,nu vågar han de inte längre som tur är kanske. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Sommar
Studsmatta
Stuttsmattor = Döden
Tillbaka
Topp