Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Sommar
Studsmatta
Stuttsmattor = Döden
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="GotlandInteIStAnton" data-source="post: 302424" data-attributes="member: 42498"><p>Jäkligt tråkigt, men man kan ha otur ibland. </p><p></p><p>Själv har jag inte hoppat så mycket, men skulle stajla en gång när jag var hemma hos en arbetskamrat, vars kids hade matta. Jag var packad och fick snestudts efter min backflip, flög av mattan och landade på ryggen på ett spjälstaket som stod lite för nära.</p><p>Tur att man är mjuk när man e packad, kom undan med ett snyggt skrapsår och lite blåmärken, spillde inte ens ut bärsen...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="GotlandInteIStAnton, post: 302424, member: 42498"] Jäkligt tråkigt, men man kan ha otur ibland. Själv har jag inte hoppat så mycket, men skulle stajla en gång när jag var hemma hos en arbetskamrat, vars kids hade matta. Jag var packad och fick snestudts efter min backflip, flög av mattan och landade på ryggen på ett spjälstaket som stod lite för nära. Tur att man är mjuk när man e packad, kom undan med ett snyggt skrapsår och lite blåmärken, spillde inte ens ut bärsen... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Sommar
Studsmatta
Stuttsmattor = Döden
Tillbaka
Topp