morotsman
Ny medlem
Styra upp boende!
Verkar som min arbetsgivare i cham som hade jobb och bostad åt mig har trollat bort detta nu på nån vänster, jävligt drygt, men vad göra? Om någon behöver en schysst kille att fylla upp en plats i en lägenhet nånstans så är jag på! Tänkte vara nere hela säsongen, men det är klart flexibelt...
Hade även tänkt mig chamonix, men nått annat ställe med snö funkar lika bra (inte hammarbybacken dock...), kom med förslag!
En annan ide jag har fått efter att kollat runt lite här är att vi som söker lgh-plats i cham(vi verkar vara ganska många) slår oss ihop och fixar en "egen" lägenhet. Ni som nappar på den iden kan väl höra av er så försöker vi styra upp ngt?
Peace!
/Magnus
Hade även tänkt mig chamonix, men nått annat ställe med snö funkar lika bra (inte hammarbybacken dock...), kom med förslag!
En annan ide jag har fått efter att kollat runt lite här är att vi som söker lgh-plats i cham(vi verkar vara ganska många) slår oss ihop och fixar en "egen" lägenhet. Ni som nappar på den iden kan väl höra av er så försöker vi styra upp ngt?
Peace!
/Magnus