Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Styrketräning för puderåkning att göra hemma?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="la_grave" data-source="post: 1078406" data-attributes="member: 29415"><p>Duger Alaska? Finns ju saker runtomkring som är jobbigt, typ fastna på en inte tillräckligt brant yta eller gå på hudar, men då är ju lösningen att åka brantare etc, inte styrketräna. Blir man trött på några åk beror det på att man kompenserar dålig teknik med styrka (jag begår samma misstag när jag klättrar klättervägg och blir fullständigt slut på ett par försök) men då ska man ju fokusera på att höja tekniken, inte på att höja styrkan.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="la_grave, post: 1078406, member: 29415"] Duger Alaska? Finns ju saker runtomkring som är jobbigt, typ fastna på en inte tillräckligt brant yta eller gå på hudar, men då är ju lösningen att åka brantare etc, inte styrketräna. Blir man trött på några åk beror det på att man kompenserar dålig teknik med styrka (jag begår samma misstag när jag klättrar klättervägg och blir fullständigt slut på ett par försök) men då ska man ju fokusera på att höja tekniken, inte på att höja styrkan. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Styrketräning för puderåkning att göra hemma?
Tillbaka
Topp